Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Paradise hotel? Jeg gjør:) Ser på episode 44 nå
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Ja, helt utrolig! de gjør helt syke ting synes det blir litt vel mye sex noenganger da, men men.. hehe.. Moro likevel! Mye rare folk som kommer inn der
Gjest Toxic Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Djeeeeezezzzzzz........ skjønner godt hvorfor du bruker anonymknappen
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Hihihi.. jepp, her tør ikke jeg stå fram med nick altså! no way!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Kan jo ikke røpe meg:D Kommer jo til å bli mobba
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Jeg digger det hotellet de bor på, spesielt badebassenget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå