lillebror er " forsinket" Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Selv saa koser jeg meg naar jeg legger sammen toy, men jeg hater aa stryke :-(((((((
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Ja stryke gjør jeg kun til 17.mai, jul, dåp o.l. Verste jeg gjør.. Har passert 30 så det kommer aldri til å bli bedre.. Liker heller ikke å legge sammen klær, så du er hjertelig velkommen hit, for her ligger det masse tøy som skal legges sammen, de ligger der og kikker på meg hver gang jeg går forbi.. Det jeg liker best å gjøre tror jeg må være og rydde og vaske for da ser jeg så godt resultat av det jeg har gjort, og lukter så godt. men generelt så liker jeg alt husarbeid når det er blitt utført og hater det før jeg kommer i gang..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Liker heller ikke å legge sammen tøy, og ikke stryke. Hater å vaske kopper, måttet gjort det de siste 14 dagene..grrr... Men liker å vaske og rydde til helgen, og se at det blir rent og pent...
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg synes det er greit å vaske klær, henge de opp og brette de. Men håndklær, sengtøy ol. liker jeg ikke så godt. Jeg synes støvsuging og vasking av gulv i stue og kjøkken er greit. Hater å tørke støv og ha vårrengjøring!!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Kan ikke si at jeg liker noe husarbeid, men jeg liker det når det er gjort. Best er det når huset er rent og ryddig. Og det ikke er fullt av skitne klær eller rene på vaskerommet.
katta og co Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Jeg liker rett og slett ikke noe husarbeid! Det er det kjedeligste jeg vet om, men sååå godt når det er gjort. Hos oss så har kravene til ryddingen senket seg. En stund gjorde jeg ikke annet enn å vaske og rydde her, men innså at det var på tide å senke kravene en smule og heller bruke stundene til å kose meg med barna. Umulig å holde det plettfritt med to rotekopper i huset;)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 rydding tror jeg..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Generelt er det vell ikke noe husarbeid jeg liker å gjøre.. Men jeg liker best å gjøre husarbeid når jeg er hjemme alene, og kan spille høy musikk - da "koser" jeg meg.. Rydde, og vaske gulv er vell kanskje det som er kjekkest.. Brette tøy og legge i skap er langt i fra kjekt.. Og stryke klær, det gjør jeg bare når jeg er helt nødt..
piano♫ Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Rydding synes jeg er okei - da vises resultatet ganske fort!
Mille** Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 Jeg liker ikke å gjøre husarbeid, men elsker det når det er gjort. Pleier å høre på musikk på full guffe når jeg arbeider, da blir det straks litt kjekkere. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå