kriztie Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Fra du nettopp har blitt gravid... Eller kanskje det var etter uke 12?! I hvertfall når babyen/kroppen begynner å danne fostervann. Husker ikke helt, men vet at mange har hatt vannavgang allerede i uke 15..
Gjest Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 okei.. jeg tror ikke at vannet har gått, men når jeg var på do ista så rann det plutslig, men dette var sikkert tiss går jeg utifra.. jeg er 29 uker på vei da.. men viss vannet gjikk, merker jeg det på noen måte da?
kriztie Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Har ikke født før, så jeg vet ikke helt:/ Men er du veldig usikker kan du jo ringe føden. Det er jo snakk om ca. 1 liter vann, så du skulle kanskje merke viss det var vann.. Urin lukter jo, å har farge. Men er du usikker så ring:o)
Gjest Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 1 liter vann er jo ganske mye så da tror jeg definitivt ikke at dette var vannet som gjikk.. det var nokk bare litt mye urin som kom når jeg presset liksom.. men har i tillegg fått veldig vondt i lysken nå.. har du svar på hva det kan være? jeg er 1 gangsfødende så jeg vet ikke så mye om hva som er normalt og ikke:S
kriztie Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Det kan være at du har en urinveisinfeksjon. Ta med deg en urinprøve å dra på legevakta i morgen og forklare hvor du har vondt hen, eller kan du ta den med deg til føden. Får håpe det går bort i løpet av natta:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå