Gå til innhold

Noen som har opplevd å hoppe over tr 1mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 mnd siden så hoppet jeg over tr 1 mnd...Legen mente jeg ikke hadde hatt el den mnd og hoppet over tr..Fikk tr på samme tid mnd etter..

Kjempe irriretende, følte jeg gikk glipp av 1 pp...Denne mnd hadde jeg akkurat det samme.. Mest sansynlig ingen el som førte til ingen tr.. En ny mnd rett i vasken..

Bannade greier altså!!!! Blir så lei meg...Hadde jo de forhåpningene også siden tr ikke dukket opp :o(

Er det noen andre som har opplevd det samme????

Håper på svar.. Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn før jeg gikk ned i vekt...... det var pga for mange kg at mensen ble borte lenge. Hvis du nettopp har sluttet på p-piller så vet jeg at det kan lage kluss på syklusen. Vet at de som har cyster på eggstokkene har sjelden eller aldri el.

Skrevet

Hei...Har sluttet på p piller for ca 2 år siden.. Ikke overvektig eller cyster på eggstokkene, vært til ul....Så vet sannelig ikke hva det kommer av...Jeg har hatt mensen regelmessig, på samme dato siden jeg sluttet på prevansjon, kun disse 2 mnd den rett og slett har vært borte, har vært 2 mnd i mellom da.... Kjempe rart og irriterende...

:o(

Skrevet

Selv om man har en stabil syklus så hender det en sjelden gang at systemet fusker litt (normalt). Sykdom kan utsette også. Jeg var syk en kort periode når vi prøvde på andremann, og da fikk jeg en veldig lang syklus.

Skrevet

Hmm ja det kan jo være...Stresser en hel masse med dette å bli gravid...Så det kan jo være det også... Blir jo så fokusert at det ikke går ann å tenke på noe annet :o(

Men men håper det ordner seg snart :o)

Prøver du??

Skrevet

Ja, vi er prøvere på barn nummer 3, men vi tar det som det kommer. For tiden holder jeg på å gå ned i vekt. Mange kg som sitter igjen etter fødselen av andremann :o( Trenger ikke dobbelt opp med kg kan du si hehe.

Skrevet

hehe nei det er klart :o) Vi prøver på vår første... Gleder meg kjempe masse til å bli mamma en dag...

Skrevet

Har opplevd dette to ganger... Skikkelig frustrerende! Vet ikke hvorfor det er sånn, men mensen har kommet til riktig tid mnd etter, så den har rett og slett bare hoppet over. På legekontoret sa de bare at det skjer av og til det, og det var ingenting å bekymre seg for, med mindre den forble borte, eller det ble veldig mange ganger på kort tid.

Skjønner veldig godt at du blir sinna:) Jeg var overbevist om at jeg var gravid første gang det skjedde, og det ble den nedturen.

Vi og prøver på førstemann... og ønsket er så stort at det rett og slett er uutholdelig å vente til tider..

Uansett: Masse lykke til til deg! Det klaffer nok snart skal du se;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...