Jenta_00_ Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Ååååå.. må bare fortelle hvor frustrert jeg er på min samboer, i dag skulle vi to på cafe og kino, alene. Vi skulle ha litt kvalitetstid sammen, noe jeg og min kjære ikke har så mye av da han prioriterer som regel andre. Alltid er det trening, venner og fest som er viktigere enn meg. Men i dag skulle vi begynne på nytt og starte fræsht! Og som jeg gledet meg, cafe ble det, en lang tur i området og vi hadde det supert, så ringer bestekompisen hans og jaggu meg om ikke han spurte om å få være med på kinoen, joda det går bra sa jeg når typen så på meg. Jaja.. så var det kino på oss tre, vi drar hjem og jeg lager mat til alle sammen. Så bestemmer guttene seg for at de skal ut på byen, det var planlagt før, men jeg tenkte at siden kompise ødela "alenetiden" vår så skulle jeg bli spurt om å bli med ut. Men neiiiida! Sambo og bestisen dro uten meg, og sambo visste ikke om han skulle komme hjem, kanskje han skulle sove hos kompisen. Nå har jeg snakket med han, og hjem til meg skal han, men jeg som er 21 er ikke ute, men venter på han, atter engang, nok en lørdag alene!!!! Beklager.. det ble langt!
Kaosmamma' n Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Ikke finn deg i dette mer! Ta med deg venninner på byen, kvelden er ennå ung!
Mamman til Ovedie Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Da er det jammen på tide og stille noen krav..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå