Gå til innhold

Hva slags musikk....

h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

liker dere å høre på?

Jeg selv elsker all slags country musikk..... og rock

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg horer stort sett det som er paa radion. Eller saa blir det gutta som spiller saa det jomer i vegga. De horer paa spans og latin amerikansk musikk!!

Skrevet

Er egenltig veldig alt-etende når det gjelder musikk.. Og liker veldig godt å høre på radioen. Så kommer det masse forskjellig musikk og litt morsomme innlslag mellom.. Liker veldig godt da P4 og Rnorge.. Liker ikke P3, syntes den blir for bråkete.. Liker IKKE tecno.. Elsker Robbie Williams, ellers liker jeg Madonna, Micael Jacobsen, Eminem, Guns n roses, bon jovi, metalica , madrugada.. osv osv.. liker veldig godt gamle slagere for det gode 80 og 90 tallet:)

Skrevet

Som Kokkelimonke så er jeg også altetende. Er radiomennske til de grader.

Liker godt norsk musikk, DeLillos, DumDum, Jan Eggum, Kari Bremnæs, Espen Lind, Kurt Nilsen, Madrugada.

Og så liker jeg en del hip-hop/rap, god gammeldags rock, Bon Jovi. 60 talls musikk er bra. Altså er det en god radioblanding!

Micael Jacobsen har jeg ikke hørt om, mulig det er Michael Jacksons ukjente bror, hvem vet? ;))))) (beklager, Kokkeli, måtte bare erte litt!)

Skrevet

jeg hører på det som er på radioen, men slår av om det kommer noe metallica el.l.

Samboern liker godt country, så det blir endel av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...