Gå til innhold

Er dette frekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg skriver et innlegg å IKKE ønsker at en hvis person skal svare,er det frekt da å si ifra??

Mange jeg synes er direkte frekke og ufine når dem svarer på tråder.Bedrevitere osv!Mange ganger kvier jeg meg for å legge ut tråd bare fordi jeg vet at den eller den kommer til å kunne svare å ødelegge hele greia.Vri det jeg spørr om slik at jeg fremstår som en dust,dårlig mor og vet ikke hva.

Er det bare meg som har visse her inne man ikke ønsker skal blande seg opp i det jeg spørr om?Er det da mulig å si ifra,ikke legg deg borti meg eller det jeg spørr om uten at det er frekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MÅ du skrive innlegg her? Hadde jeg grua meg for å skrive innlegg her,tror jeg jammen meg jeg hadde finni på noe bedre! Skjønner ikke at du orker å la deg provosere eller bry deg om de sure fittene her inne!

Skrevet

Jasså??? liker du ikke svarene tjukka, så får du heller spørre de du liker:-)

Skrevet

Ja, det er frekt. Er det noen som plager deg (uten at de vet det) med svara sine kan du sende dem en privat melding og be dem holde seg unna spørsmålene dine.

Skrevet

Absolutt ikke frekt. De det gjelder er nok klar over at de er mislikt, så bare kjør på, du!

Skrevet

Nei, forsåvidt ikke frekt, dog sansynligvis helt fånyttes. Dersom du skriver det her inne, vil, med stor sansynlighet, den du ikke ønsker skal svare, svare dess styggere. Og dersom du skriver det i et innlegg på skravlesiden, vil du antagelig ikke få ett eneste svar på det du spurte om, men en endeløs tirade hvor alle lovpriser personen du ikke ønsker svar fra, og en like lang tirade om at du er en dårlig mor, et dårlig forbilde, etc.

Skrevet

Litt frekt, veldig unødvendig. Hvis du får svar du ikke liker kan du bare ignorere de.

Skrevet

Synes ikke det er så veldig frekt, men det kommer sansynligvis bare til å virke mot sin hensikt.

Skrevet

Hva med å komme dem i forkjøpet med å bruke litt humor og ironi? Dette har jeg gjort selv noen ganger og det funker faktisk utrolig bra. F.eks ble jeg en periode når det fortsatt var anonymknapp på Kranglesiden hengt ut med en gang jeg berørte litt betente temaer og da kunne jeg skrive noe sånt som "og nå er det bare å vente i spenning på når noen patetiske sjeler kommer til å løpe inn på Kranglesiden for å slenge dritt om meg anonymt ;-)" på slutten og da slengte ingen dritt. Hva med å prve på noe lignende her?

Skrevet

Det eneste du oppnår da, er at de du ønsker ikke skal svare deg, gjør det uansett. nettopp for å terge og irritere...

Skrevet

Kanskje en idé å utvikle litt tjukkere hud, hvis det er slik at ett menneske kan ødelegge en hel tråd bare ved at hun vet bedre enn deg.

• 4 uker senere...
Skrevet

Du er ikke frekk overhode...Er det noe du virkelig trenger svar på,som du tenker på,spørr heller noen du kjenner i det virkelige liv.Så slipper du alle nepene her inne som ikke har folkeskikk til å svare deg skikkelig!

Heldigvis er det mange som svarer skikkelig,ære være dem,men noen igjen skulle vært utesteng,MEN det kommer ikke til å skje!

Skrevet

Forslag: Prøv skravle hvis du vil ha hygge og kos. Det får du ikke på anonymforum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...