KnertiMagen Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Hei=) Det er en del som bruker el-test som graviditetstest. Men hvordan ser den ut hvis man er gravid? 2 streker der og eller? Tok en el-test igår for morro skyld, og den viste 2 streker, selv om jeg hadde el for litt over 1 uke siden...
Kasandra 1pp etter MA Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Hei Jeg har gjort d og da har jeg hatt 2 streker på el testen og fått positiv grav test rundt ikm,det er ikke noe sikkert men det har vist riktig begge gangene hos meg. Ta en graviditetstest om ei uke så kan du jo være heldig slik jeg har vært at du er gravid,masse lykketil håper du har en liten i magen
KnertiMagen Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 Tusen takk for svar:) Da er det bare å vente noen dager, så skal jeg ta en graviditetstest. Hadde vært kjekt om det hadde klaffet på første forsøk!
snartmammatil4 Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Du kan bruke EL test ja, MEN hvis du er gravid så skal test streken være sterkere enn kontroll streken hvis du skjønner. Du kan få opp 2 streker uten at du er gravid nemlig, men er test streken sterkest er sjangsen for at du er gravid veldig stor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå