h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Nå begynner gulvet å ta form på kjøkkenet vårt, men gubben har vist fått en verdensproblem...hehe... Han får ikke til å legge laminat gulvet over kjeller lemmen på gulvet, så nå sier han at han bare skal legge gulvet over der, så luken ikke blir i bruk. Passer jo selvsagt bedre uten en lemm mitt på kjøkken gulvet, med den mere moderne stilen vi får der nå. Men da må jeg gå ut og rundt huset vist jeg må ned i kjelleren en tur????? Men er jo enig at gulvet og kjøkkenet blir penere uten en luke....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Ja høres kjekt ut å få nytt gulv.. Men var jo litt vanskelig dilemma ja.. Har ikke så mye gode råd egentlig, for klarer ikke helt å se det for meg hvordan det ser ut.. Men tenk dere godt om.. Bruker du kjeller lemmen masse? Eller gjør det ingenting om du må gå ut for å komme inn i kjelleren. Jeg vasker klær i kjelleren min, har trapp da, men hade syntes det var fælt å måtte gå ut for å komme inn der. Men kjenner andre som har det slik og dabruker de kjelleren bare som en kjempestor bod egentlig. Så er vel egentlig opp til hva en trenger..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 Er jo egentlig bare en stor bod vi også har i kjelleren. Men fryseren står der nede, men med den nye kjøkken innredningen er det en fryser på kjøleskapetm så da kan vi jo ha lit frysevarer der. Er jo ingen prolemer å gå rundt om sommeren, men om vinteren... bor i ett snørikt omerådet...hehe:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Se på det på den måten at om vinteren får dere ekstra trening i form av snø måking. Eller se dere om etter ny kjeller lem som ser mer moderne ut, eller er det evt mulighet å bygge trapp hvis dere plutselig får bruk for kjelleren? Tenker da på om dere har tenkt å lage evt bruks rom i kjelleren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå