Gjest Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Er 17+1 eller 2 og har kjent liv en god stund. Var litt usikker til å begynne med men hører det er flere som har kjent den dirrende følelsen (akkurat som leamus i en muskel) der nede. Kjenner det helt neders ved hårfestet og et par tre cm oppover. Blir bare sterkere og sterkere for hver gang og har kjent noen skikkelige dunk der inne. I dag har den vært helt propell og danset villt der inne og det er ingen tvil om at det er min lille baby som turner. Er det ikke fantastisk jenter at det ligger et lite menneske inni magen!! Gleder meg til å hilse på den i januar en gang. Har hørt at hvis babyen er veldig aktiv i magen så kan det være et tegn på at ungen som kommer har en aktiv personlighet og motsatt hvis den er roligere. Noen med erfaringer ang dette?
Gjest Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 oh my hehe. da får jeg også en liten villbass. er ca 18+4 å jeg kjenner sparkene veldig veldig godt.. til og med se dem.. er koselig å ligge på ryggen med hendene på magen å bare kjenne på at knerten bare lever har npk vært liv du har kjent ja hadde det også sånn siden jeg var 15 uker på vei.. utrooolig digg på UL i uke 12 viste det en skikkelig turbo også
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Min var ikke noe særlig turbo i magen, men gitt om han er det nå!!!! han kan ikke sitte i ro og er helt vill,hehe..er en mare å ta han med seg noen plass. Skal vi noen plass må vi ha masse leker med til han og det må finnes en lekeplass i nærheten slik at han kan boltre seg fritt. Da er han en engel og vi merker ikke at vi har han med:).. Men når han sparket i magen var det harde spark gitt:).. allerede i uke 17 kunne en kjenne tydelige spark utenpå magen. Og skuddfoten har han enda:)..er snart to år og den flinke fotball spilleren. Skyter ballen så den fyker bortover, så han er et stort talent:) Denne gangen kjente jeg spark senere og de er ikke så harde som med han. Nå er jeg i uke 17 og sparkene kjennes mer som små dytt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå