Gå til innhold

Babysyk

FrkMim fikk en gutt 12.08.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli gal, rett og slett gal. Er så babysyk for tiden, og har så lyst på en til. Har en gutt som blir 2 nå i august,og en stedatter som er 8 år. Mannen min sier at han gjerne vil bli pappa igjen, og ingenting er bedre enn det. Er jeg egentlig klar for dette da? Har flere venninner som er gravide eller som nettopp har født, så det har nok en stor innvirkning på meg. En annen ting jeg tenker på er at jeg kanskje burde gå ned litt i vekt før jeg blir gravid igjen. Forrige svangerskap gikk jeg opp ca 30 kg. Har ennå ca 10 kg jeg burde bli kvitt før jeg er fonøyd. Men burde dette ha så mye å si egentlig? Skal mine kg stå i veien for hva vi egentlig vil?

Måtte bare få ut litt tanker om dette, så følte at dette kunne være rette plassen å skrive litt om tankene mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

=) ikke tenk på vekta. ikke la den styre om du skal bli gravid eller ikke. viss dere begge er klare for en ny baby så syns jeg du kan leve sunt og normalt og ta det som det kommer.

er selv gravid med nr 2 nå, min første er også 2. jeg også tenkte mye det samme tankene. men så tenker jeg heller og spise sunt dette svangerskapet og heller ta de kiloene etterpå =)

Skrevet

Jeg er og babysyk! Har en på 1 og en på 9. Men nå lengter jeg allerede etter en til :)

Bare 10 kg igjen, det er jo ingenting. Du trenger ikke gå mye mer opp heller i graviditeten om du bare er flink og passer på, og slipper plager som bekkenløsning (man blir jo gjerne litt mer stillesittende da). Herlig å kunne oppleve å gå gravid sammen med venninner, det har jeg savnet veldig.

Hvis dere begge har lyst på en til nå, må jeg si som vi pleier si i Nord-Norge: Bare peis på! ;) Bli gravid :)

Skrevet

Dersom det kun er kg som står i veien, så drit i dem. Blir sannsynligvis en travlere hverdag i denne runden så jeg vil tro at du ikke smeller på 30 kg igjen. Det har i hvertfall ingen av mine venninner som går gravide gjort nå på nr 2 selv om de gjorde det på nr 1 ;o)

Jeg har en stesønn på 7 år og en gutt på 2. Begynner og å bli babysyk igjen, en her er det tanken på økonomi, plassmangel i leilighet og en mann som er skeptisk som stopper prosjektet foreløbig.

Lykke til med ny mage ;o)

Skrevet

Må bare kommentere at sønnen din har en veldig fin fødselsdato ;) Min gutt er født akkurat et år senere!

Synes du skal kjøre på med en til jeg, så lenge dere har lyst begge to. Så tar du heller å tenker på de kiloene når du er ferdig med neste svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...