Let's hear it for the boys! Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Merker jeg blir skeptisk når tilsynelatende voksne mennesker bruker en side som dette, som tross alt er skapt for gravide og foreldre, til å "yppe" på seg folk... Får også en del freudianske assosiasjoner til det hele!
Gjest Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Jeg blir litt skeptisk til de som har nick som *bolla*=)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 piff,paff,poff..sånn kan det gå bolla=)
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2008 Det verste er at jeg kan ikke begripe hvorfor folk gidder å bli provosert av det?? Rosinfitte? Hengepupper? Tjukka? Helt alvorlig, er det det som skal til for å hisse dere opp?!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Du har jo blitt så provosert at du har lagd en tråd om det.
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2008 Jeg er forbløffet, er det jeg er.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Du har jo tydelig blitt så provosert at du starter en helt ny tråd og det er værre enn mange andre tilsammen BOLLA=)
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2008 Hehe. Overrasker meg selv i å synes dette er litt festlig. Kom igjen. Prøv litt hardere nå.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Du klarer iallefall å more meg med det nicket og den frekke moralen din=)
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2008 Jeg kan levende se deg for meg der du sitter dag ut og dag inn på en BABYSIDE. Lalala.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 At du drømmer om nicket mitt om nattersdtid er da ikke mitt problem, for titter jeg tilbake så har jeg litt problemer med å se nicket mitt lyse på skjermen her og de få gangene jeg har prøvd så har modde sletter før det har kommet på trykk hehe=) *snufs* Men jeg anbefaller deg å nyte være som enkelte andre og løsne neglene fra tastaturet, da ser du at det finnes en verden utenfor min vesle *bolle*=)
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. august 2008 Nei, nå kjeder du meg!
Gjest Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Et lite tips bolla=) når enkelte ting kjeder meg så hopper jeg over=) En finurlig ting det der hehe=)
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. august 2008 Fantastisk smart sagt. Beste jeg har hørt i dag.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Så fantastisk at du føler jeg kan bidre med noe smart til deg bolla=)
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 2. august 2008 Hm... Du kan jo begynne litt forsiktig. Kanskje en stor bokstav her og der? Bare et forslag.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #17 Skrevet 2. august 2008 Jasså så du begynner å bli frekk...hmmmf...skjønner jeg må begynne å bli litt mer frekk med deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå