Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Herregud for en nydelig gutt, han må jo virkelig være svigemors drøm. Så søt og følsom, begynte å gråte selv når jeg så intervjuet med han etter den siste kampen hans. Hjerte hans må virkelig være laget av gull, hadde alle bare vært litt som ham så hadde nok verden vært et mye bedre sted:) Og de nydelige barna, ble rørt når jeg så han gikk den "seiers runden" med alle de 3 små også Flere som syntes han er kjempe hærlig?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. august 2008 Mente selvfølgelig Ole Gunnar SOLSKJÆR
smågodt prinsessa Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Ja jeg liker veldig godt han Ole Gunnar. Ikke helt min type sånn utseendemessig.. men virker som en sympatisk herlig gutt!
Gjest Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Henger meg på denne ja, for en fantastisk mann!! Ble rørt tidligere ikveld jeg også, hehe..=)
Gjest Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Han er virkelig et flott forbilde for unge i hvertfall. Han er vel et av svært få som har hold beina planta skikkelig på jorda som har had så mye suksess.. Fjern slektning er han også...hehe....kjenner ham ikke personlig vel og merke. Farmors pikenavn var Solskjær :-) Rørende hvordan har har verna om familien sin...det står det enorm respekt av....
Lillesnuppis Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Ja han liker jeg å som person :-) Møtte han en søndag på 7-eleven sammen med sønnen hans. Sønnen var da ca 2 år å vimsa rundt i butikken. han sto i kø for å betale noe kjeks og drikke. den lille var på vei ut så han ropte etter han: vente på pappa no. Hvor jeg sa. Ja det er litt å passe på når di er så små. han svarte forsiktig tilbake... Ja det er litt å passe på. Å raske er dem å. Fikk inntryk av at han er veldig stille og beskjeden. Jeg så bare da han kom med di 2 eldste ut på banen. og så intervjuet av han da han var sammen med Semb og Hareide. Å måtte ta en pause for at det ble for sterkt for han.
gravid igjen :) Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 jaaaaaaaaaaa!!! han er jo bare så skjønn!!! =) et godt forbilde og mye godt i seg den mannen
Mrs. Bouquet Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Selv blåser jeg i hele Solskjær, helt ok, men ikke noe mer interresant enn andre mennesker. Men mannen her syns omtrent det samme som dere. Han har snakket en om han de siste dagene, men er en plage at det går så mange timer bort på at han skal sitte å glo når denne mannen blir intervjuet og spiller kamp. Nesten så en skulle tro han hadde død eller noe så mye oppmerksomhet som ha får i media.
Lillesnuppis Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Må si jeg var stolt over å være norsk da jeg så all oppmerksomheten han har fått i dag av Engelskmennene. Sir Ferguson er veldig glad i han. å det er vel resten av Man U tilhengerne å :-)
solstråle69 Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Ja, kjempeflott fyr! :-) Jeg er ikke spesielt opptatt av fotball, men har tilfeldigvis fått med meg dagens happening - utrolig hvor "stor" han er i England! Flott ambassadør for Norge, og en personlighet av de sjeldne! :-)
Herlige barn har jeg fått Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Trodde han hadde bare 2 unger jeg! Når kom 3 mann til verden??
Mom2Two Skrevet 2. august 2008 #14 Skrevet 2. august 2008 Gått på gymnaset med Ole Gunnar, jeg:-) Når han og Trond Andersen spilte sammen på Molde, brukte jeg å få gratisbilletter når de hadde kamper i Oslo (hvor jeg bor). Da møtte jeg ofte opp sånn midt i 2. omgang for å være "hyggelig".. hehe... Ikke så fotballinteressert jeg da:-p
Mamma`n t MariePia :) Skrevet 2. august 2008 #16 Skrevet 2. august 2008 Stolt av å være Kristiansunder jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå