Sivalur Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Ja den har jeg tenkt å se, var den like bra som boken??
Gjest Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Fikk akkurat boka i posten og har ikke lest denn ennå. Fy faen så gripende. Verste/beste jeg har sett. Jeg er plaget langt inn i sjelen av de små trivielle problemer jeg måtte ha, over at jeg ikke mer fysisk hjelper mennesker som har det så vanskelig. Jeg er så sint på det som skjer der nede og andre plasser i verden. Og sint på den dårlige mottakelsen flykninger får her og andre steder. Sint på det faktum at småbarn må vokse oppi krig, sult, misbruk. Nå vil jeg bare gå og vekke barna mine og holde dem hardt og aldri la det skje dem noe vondt.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Boka var rå bra.Ble litt skuffa over filmen. Historien er kjempesterk.
lykken på jord Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Så filmen i går jeg også, den er utrolig bra.... Ikke lest boken jeg da, men vil tro det er en bedre opplevelse å lese den
Manhattan skyline Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Ble ganske skuffet over filmen, jeg også. Ikke halvparten så gripende som boka. Skulle ha vært gjort en del grep der, ja!
Gjest -<<- Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Likte den ikke. Eller, det var en helt grei film, liksom, men den fanget ikke boken i det hele tatt.
prekæs Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Som det pleier å være. Var utelatt en rekke viktige detaljer i filmen og boken gikk mer innpå meg. Grei nok, hvis man ikke har lest boka.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Filmen er ikke i närheten så bra som boken. Det var alt for mye som var utelatt! SYnd, for boken var eksepsjonell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå