h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Hvilken brus drikker vi? Jeg er en Pepsi max `holiker....hehe:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Jeg er også pepsi max holiker!!! Må ha det, bare må ha det:=)
lillebror er " forsinket" Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Naa drikker jeg veldig sjeldent brus. Men naar jeg gjor det, saa er det cola light. Pepsi drikker jeg ikke av den grunn at eierene!!!!! Vel, vet vel ikke om de har skiftet eiere de siste 20 aarene.Men tidligere var pepsi eiet av ku klux klan...............
blond Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Når jeg drikker brus er det sukkerbrus. Tåler ikke lightbrus.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Jeg drikker ikke brus uten sukker, da er liksom hele vitsen borte føler jeg. Dritt smaker det også...hehehe her drikkes kun brus med sukker, og favortitten er Pepsi.
metaMORfose Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Jeg drikker ikke veldig mye brus, men når jeg drikker det så er det med sukker. Magen blir så dårlig når jeg drikker Max eller light eller lignende. Heller vann enn light.
boble <3 Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Desverre så drikker jeg litt for mye PEPSI MAX, skal prøve å begrense meg til helger og da kun lørdag. Ikke så lett når mine kollegaer er helt hekta og kjøper inn til lunsj...:0/
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Jeg drikker ikke sort brus, drakk det masse når jeg var liten, men gikk vel lei. Må vel legge til at masse ikke er masse i den forstand.Masse var vel da på lørdagene og når jeg var syk, kanskje ikke så ofte som hver lørdag engang, siden jeg ofte var hos mine besteforeldre i helger, og der var sort brus FY!!! Ikke alltid det var brus i det hele tatt. Nå drikker jeg for det meste fanta når jeg drikker brus. eller fant free.
3b@rnsmor-30* Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 synes pepsi max smaker bedre enn cola light, så er det vi kjøper når vi har brus. ellers går det mye i farris bris her..
~~DoraDora~~ Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 MÅ ha Pepsi Max...bare MÅ ha det ;-)))))
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 3. august 2008 #11 Skrevet 3. august 2008 pepsi max og tab
piano♫ Skrevet 4. august 2008 #13 Skrevet 4. august 2008 Pepsi Max, men jeg er blitt innmari mye flinkere til ikke å drikke det så ofte. Før var det hver dag - nå er det stort sett begrenset til helgene.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #14 Skrevet 4. august 2008 Pepsi Max og bare det Det som er best )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå