Gå til innhold

har aldti hatt kynnere


Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke det litt rart?? hverken dette eller forrige svangerskap...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke du kjent magen din har blitt hard heller? For man trenger ikke ha ubehag eller kjenne de så godt. Noen har smerter/ubehag, andre ikke

 

Men har du kjent magen din har blitt hard/strammer seg så er det en kynner.

Skrevet

aldri lagt merke til at magen blir hard heller...

litt mensen smerter en gang i måneden, det er det

Skrevet

Jeg har heller aldri hatt kynnere :)

Skrevet

jeg har aldri tideliger hatt kynnere,ben i dette svangerskapet har jeg hatt masse

Skrevet

I forrige svangerskap så hadde jeg verken kynnere eller nedpress, men har hatt det masse i dette svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...