ce-ci-li-e Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 er ikke det litt rart?? hverken dette eller forrige svangerskap...
Trulte76 Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 har ikke du kjent magen din har blitt hard heller? For man trenger ikke ha ubehag eller kjenne de så godt. Noen har smerter/ubehag, andre ikke Men har du kjent magen din har blitt hard/strammer seg så er det en kynner.
ce-ci-li-e Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 aldri lagt merke til at magen blir hard heller... litt mensen smerter en gang i måneden, det er det
taltcja Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 jeg har aldri tideliger hatt kynnere,ben i dette svangerskapet har jeg hatt masse
Gjest Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 I forrige svangerskap så hadde jeg verken kynnere eller nedpress, men har hatt det masse i dette svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå