Gå til innhold

Yppert....=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titter litt på værmeldingen her og tror der er shorts eller skjørt vær=)

Signerer anonym da enkelte anonyme har en tendens å sette tenna fast i tastaturet i aggresjon=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen... betyr et at jeg må barbere meg rundt tangakanten? sist dro du med deg ene testikkelen 50 cm etter gaffateipstuntet du skulle prøve på meg!!:-)

Skrevet

Hahaha......jasså så du starter allerede å være frekk, hmmm....da skulle du likt å se hva jeg har til deg nå, kan jo si det er noe uten lim, men smertefult.....tjaaa....kommer ann på hvordan man ser på det=)

Skrevet

håper det er en tang:-) slik at vi får av spiralfjærene som fester seg rundt tennen dine etter at du har bitt i stykker madrassen når jeg er ferdig med deg:)

Skrevet

Faen å ovenpå du er nå da=)

Tenker det er du som spretter ut døra som tigergutt jeg, som sist=)

Skrevet

hehe... jasså??? du prøver deg ser jeg:-) Skal vise deg tigergutt jeg!!! At du klorer i stykker murvegger i din iver foteller mye det:-)

Skrevet

*kremt* at du på en eller annen måte får meg til å hogge neglene i veggen er DA IKKE min skyld og dette har vi diskutert før og du fikk regningen vel? hehe=)

Men en annen ting er da at du slynger deg i håret mitt slik at vi sammen fastklistret er nødt å gå til frisøren å sitte en time med hårkur for å få løsnet fingrene dine......tenker jeg tar med hårkur denne gangen jeg=) For å vandre slik kun i ført dyne.....eehhhhhh.....=)

Skrevet

hehe.. høres kanskje like greit ut det ja:-) Kunne jo vært en tragedie hvis noen her inne kjente oss igjen:-)

Skrevet

Hehe...med tanke på de seansene vi sprer rundt oss når vi først begynner så hadde det vært....hmmm...jepp tragedie=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...