lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg/vi har fått sove helt til kl 9.15. Lillemor var våken i 6 tiden, men vi klarte å overbevise henne om at det enda var natt. Hun sov helt til 9.15. Jippi, er herlig med i allefall et sovedyr. Eldstemann overnattet borte. Vi styrte her hjemme, og kom oss ikke til butikken før kl 14.00 Her stenger alt utenom dagligvarebutikker kl 14, så det ble ikke noe bytur eller kafe' på oss i dag. Etter grøt til middag gikk lillemor ut sammen med samboern som vannet plenen, og ble med noen store nabojenter opp på skolen og lekte. De kom etterpå hit og lekte med henne inne en stund. (deilig med en unge som er så omgjengelig og leker like godt med 8-10 åringer som med 0-2 åringer) Så spiste vi pizza og godter til barne tv. Lillemor la seg og eldstemann spilte litt kort med besøket vårt før han også gikk i seng. Nå sitter jeg og venter på at besøket vårt skal ut på byen en tur så vi kan gå å legge oss. Føler at vi ikke kan legge oss før de har dratt ut selv om e bor hos oss nå. Jeg skal på jobb i morgen kl 7.00.
lillebror er " forsinket" Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Vel. tidlig start her i dag igjen. Vi gikk tur kl. 8 paa morgenen. Greit aa komme seg ut for det blir for varm. Vi drakk kaffe og kakao men noen fiskere paa havna. Saa ble det varm og da tokk vi med lillebror i bassenget. Sov siesta til 17, noe som var utroligt deiligt. Saa bar det ned paa torget hvor det var fest, med dans og musikk. Naa ser de store film , mens de venter paa fyrverkeriet som kommer kl.24.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå