Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 nei.. han må vaske seg hver gang før jeg gjør det.Men hvis jeg har drukket kan det hende jeg blir litt vill og gal.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 kommer ann på hva du mener med helt nyvasket... par tre timer siden han tok seg en dusj... no problem... en hel dag m akkurat passe svett pung - hell no!!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Brekker meg bare med tanken på en svett og skitten kuk. Så JA, det er kriteriet!
Gjest Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Ærlig talt, dette visste jeg ikke om deg siklerotte......=)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Hvordan er det med deg og ypperten da Angelica? Vedder på han har svett pung
Gjest Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Så du prøver å komme med frekke uttalelser her...bare vent til jeg får fatt på deg, så skal jeg filleriste deg litt tenker jeg=) Også anomym i tillegg, svarte frekk også=)
Laybik Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Det spørsmålet var for ikke så lenge siden, og ja, jeg suger fremdeles mannen min uten at han er helt nydusjet. Så lenge han ikke er skitten eller lukter dårlig holder det for meg:-)
Gjest Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Nei det er nok mye du ikke vet, Angelica. Kanskje du får erfare det? =p
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Nei aldri, å det vet han!!! Ikke alltid jeg klarer det når han er nyvasket engang:( Uff, brekker meg bare jeg kjenner litt lukt:/
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #12 Skrevet 3. august 2008 Nei og atter nei. Da skal han være skinnende ren.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #13 Skrevet 3. august 2008 Nei, det behøver han ikke være! Er det mange timer siden han vaska seg eller han lukter dårlig, ber jeg han vaske seg. Men han lukter sjeldent dårlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå