Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg er i dag 5+3 og kjempe lykkelig over å være gravid..... men er så redd for å miste lille gull.....Hadde først et helt problem fritt svangerskap og ingen bekymringer eller plager og fikk ei nydelig lita jente... ble gravid igjen 1. år etter men desverre så gikk det galt i ca uke5-6. Er nå gavid igjen men klarer ikke å være rolig....såååå utrolig redd for å miste igjen...På gråten hele tiden og gruer meg for å gå på do fordi jeg er livredd det skal være en blødning.... har noen noe råd om hva jeg kan gjøre for å slappe litt mere av?? håper på svar fra noe nav dere....
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Hei! Jeg er nok ikke i nøyaktig samme situasjon, da jeg aldri har opplevd å spontanabortere. Men jeg er også livredd! Sjekker trusa flere ganger om dagen for å se om jeg har blødd, og tenker konstant det verste. Det er litt rart at jeg har det sånn, for mitt forrige svangerskap gikk knirkefritt og sønnen min er frisk som bare det... Jeg tenker selvfølgelig at det er intuisjonen min som kicker inn! Jeg vil også gjerne ha noen gode råd! Lykke til til deg!
Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 godt å vite jeg ikke er alene om dette da..... forferdelig å gå rundt å være så redd.....
Madelene Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 sikkert litt kjipt svar, men det beste er vell å prøve å tenke positivt? det er nok ikke så enkelt, men det er større sannsynlighet for at det skal gå bra, enn at det skal gå dårlig... desuten så kan dere tenke på at for hver dag som går, så er det større sjanse for at det skal gå bra med spiren:-) masse lykke til!:-)
rosalilla Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Jeg er også litt redd.. Er 5+6 idag.. Har hatt en ma i uke 12.. Etter det hadde jeg et normalt svangerskap med få plager og fikk en nydelig liten gutt. Jeg var livredd dag jeg var gravid med han.. Opplevde å blø tre ganger også, men var ikke no farlig. Denne gangen er jeg også nervøs.. Men som Madelene sier så er det jo faktisk større sjanse for at det går bra enn for at en mister.. Eller så går det jo ann å spørre legen om en tidlig ul fordi en har mistet og er så grusomt redd.. Jeg tror det er normalt å få.. Etter en ul slapper en bedre av...
Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 4. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2008 tusen takk for svar jenter.. snakket med privat klinikk i Tønsberg i dag og de ville gjerne ta meg inn....så da blir det UL om et par uker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå