pia81 Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 hei! Jeg hadde sa for en mnd siden, nærmere bestemt 6 juli, begynte å blø den 4. har tatt 2-3 tester etter dette og de har vært neg. så da er vel alt ute av kroppen!?! men her kommer sakens kjerne!!jeg testet meg i kveld med cb digital test, resultatet var: gravid!!!!!!!!!! noen som har erfaringer med dette???er det mulig at jeg er gravid igjen?????????? Hilsen forvirra, men samtidig litt forsiktig lykkelig:)
LiLo-sine små søte! Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 ja jeg har opplevd akkurat det samme i 2005 og nå har jeg en nydelig datter på litt over 2 år..som skal bli storesøster snart:) Hadde en sa og gikk og venta på mensen,men den kom aldri..fikk plutselig litt rar fornemmelse i brystene,klassiske,tung og stikkende,og da jeg testet...joda gravid:) så det er fult mulig!!! Må bare gratulere så mye da:) og lykke til vidre!!!
pia81 Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 Tusen takk for det:) og takk for at du svarte:) Huff jeg håper bare dette stemmer nå, men jeg kan jo nesten ikke tro noe annet heller da, når testen viser positivt! blir jo usikker uansett da men... Har hatt en god del stikkinger i magen de siste dagene og hadde akkurat det samme da jeg ble gravid sist:) krysser fingrene for at det går bra denne gangen:)
n_baby Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Jeg har hatt en spontanabort tidligere og hadde eggløsning og ble gravid så fort igjen at legen min lurte på om det egentlig kunne være en tvilling som hadde blitt igjen der inne. Men det var det altså ikke. Så du kan bli veldig fort gravid igjen. På en annen side, kan du ha tatt en test som er mer følsom for HCG-hormonet enn de du har tatt tidligere er...? Sikreste måten er å gå til legen og måle HCG med noen dagers mellomrom. Da vil de se om det stiger eller synker. Håper du er gravid og lykke til:-)
pia81 Skrevet 2. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2008 Alle testene jeg har tatt har vært cb, eneste forskjellen er at de jeg har tatt før kom det frem + tegn eller - tegn, mens den jeg tok i dag sto det: gravid på (eventulet ikke gravid da, hvis en får det svaret.) men jeg vet ikke om det er forskjell på disse to. er jo samme merke da...
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 hei hei. Jeg har nettop gått gjennom det samme som deg. Jeg mista i MA 04. mai, og har gått å ventet på mens etter det.. Jeg tok aldri noen tester etter MA'n for å sjekke om jeg hadde mistet HCG ut av kroppen, så da jeg for noen uker siden tok test som viste svakt positivt, så regna jeg med at det sikkert var fra forrige svangerskap at det hang igjen rester.. Men da jeg dro til legen for å få sjekket min "hormonuballanse" som jeg prøvde å kalle det, ja så viste det sehg at livmora mi allerede var 9 uker på vei;) Legen sier jeg sannsynligvis har gått rett i produksjon etter utskrapninga:) Så JA, det går vist godt an.! Dra til legen du, å få alt bekreftet ordentlig der, så slipper du å fundere:) Lykke til!
pia81 Skrevet 2. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2008 lykke til til deg også!!! håper virkelig jeg er gravid igjen og at det går bra med oss begge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå