Plutseliten :) Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Er det noe som heter det? Satt og lurte litt,og husker ikke fra datteren om det var. Vet jeg kan ringe helsestasjonene på mandag....men kanskje jeg kan få vite det før
Karomamma Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Hei på deg, Plutesliten!! Synes jeg så snurten av deg Ferdig med siste ferierunden? Her i vår bydel er det 2,5 og 4-års kontroller, men det kan jo hende det varierer fra kommune til kommune. Jeg vet sannelig ikke... Koselig å "se" deg!
Plutseliten :) Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 Javisst er ferien på hell og bager pakket bort. Hatt en flott ferie med mye sol og bading,krabbefiske og Lillesand,Stavern,Mandal og Lillesand -besøk Så har jeg spist skolebrød fra samtlige bakerier i sørlandsbyene..haha..kose seg er viktig,godt at bikinisesongen er over Ok...da er det noe rundt 2 år da kanskje,vi får vel brev. Koselig å se deg også )
dritgrei hei hei! Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 det er noe som heter noe sånt altså.. lille venn med kjole og musefletter her i huset skal på noe sånt om noen uker, men da er hun jo 2 og et halvt nesten... elller... vel vel 2 år og noe i alle fall.
♥Snulder Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Hos oss er det ikke noen kontroller før ca 4 års alder..
phantomet Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Jeg har heller ikke hørt noe fra helsesatsjonen vedr. 2,5 årskontrollen. Men her har jo helsestasjonen vært stengt hele ferien, så vi har vært henvist til en annen. Fikk t.o.m. besøk av en helsesøster fra et annet sted i forrige uke iforbindelse med tvillingenes ankosmt. Hvorfor hun kom kan man jo lure på...siden hun helst ville snakke om det hun er opptatt av...nemlig større barn, skilsmissekonflikt og pervensjon til ungdom... jadda
Gummelillan Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Ha, ha, tørr jeg vedde på at du hadde besøk av vår helsesøster, eller???
Gummelillan Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Tror det synes som om dette er et tema med mange variasjoner, men jeg har i allfall blitt innkalt til 2 års kontroll med alle mine tre (på tre forskjellige helsestasjoner).
Plutseliten :) Skrevet 5. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2008 Eller vår helsesøster? Hun er nemlig mest opptatt av å snakke om sine store barn,ser knapt på minstemann ihvertfall ikke prøver å få noe kontakt. Sist vi var der for å sette vaksine kom vi innpå at datteren min var så allergisk....før jeg rakk å fullføre setningen spurte hun om hva hun fikk av medisiner,og da jeg svarte på det, avbrøt hun igjen og ba meg vente litt mens hun tok en 15 minutter lang telefonsamtale med sin voksne sønn for å fortelle at han måtte ringe legen å få resept på allergipiller ) Ja,da venter vi å ser om vi får noen innkallelse...meeeeen,som dere skjønner er det ikke veldig viktig at vi går på det. Veie og måle han kan vi jo gjøre her hjemme om vi har lyst til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå