Gå til innhold

Hei på dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere har hatt en flott sommer og fått ladet batterier til høstens lam og peiskos :)

Lykke til med flytting Reveenka,håper skulderen din er bedre Karomamma og alle dere andre håper jeg har det bra!

Og.... ha det moro på dibbetreff 16 august :)))

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei sjøl!!

Og takk for at du titter innom :) Skulderen min er det så som så med. Skal på kontroll igjen i neste uke, men jeg vet ikke helt hva det blir til. Går på jobb og styrer i vei, men det er ganske vondt innimellom... Det hjalp godt med ferie og PC-pause, men nå er vi back in business...

Det blir gøy med treff den 15. Det er bare å henge seg på :)

Skrevet

Hei og hopp, Plutseliten - takk for lykkønskninger!

Nå er det vips! tolv esker til ute i gangen som er ferdigpakket, så det går fremover c",)

Bli med på treff, da vettu! Det kommer til å bli kjempekoselig!

Skrevet

Har du fått byttet kveldsvakta, Reveenka?

Skrevet

Kjedelig med vondter som sitter fast...prøv noe som heter Paingone...det er en slags penn du trykker på som gir små støt som løser ut endorfiner...funker bra her på en tennisalbue ;)

Ellers burde du kjøpe Voltaren Gel på apoteket når du er i Spania,reseptfri,billig og utrolig effektiv :)

Opppss...sorry 15 er det ja ;)

Takk for det,men den 16 skal jeg ha stort party for jeg blir visst 20x2 om veldig kort ;)

Så da regner jeg med at jeg får litt å gjøre fredagskvelden...

Men blir gjerne med en annen gang :)

Skrevet

Får vite på mandag eller onsdag om jeg får napp - men om det ikke gir positiv uttelling, fortsetter jeg å prøve vettu c",)

Skrevet

Hei på deg Plutseliten:=) Koselig å se deg innom!!! Håper du har hatt en fin sommer også!

Skrevet

Ja en deilig sommer, men den varer så altfor kort!

Lykke til du også, med 40 års feiring:-) Det er gøy med festlig lag med gode venner:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...