Gå til innhold

Noen gode parfymer å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen gode tips! Bruker som regel Dior og liker feminine, lette dufter.

Mener jeg likte en som hette "summerbreeze", men husker ikke hvilket merke det var.. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Summerbreeze er vel Tommy Hilfiger! Vil anbefale Laura, Escada, Lancome miracle, Calvin Klein IN2U, Davidoff - Cool Water Wave, Mariah Carey

Skrevet

212 av Carolina Herrera, Stella McCartneys "TWO" (tror jeg den heter)

Skrevet

Deep Red (Hugo Boss)

Laura

Cool Water (Davidof)

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Escada moon sparkle er den beste parfymen i verden, til meg=) i tillegg til Clinique happy. Begge to er lette, friske parfymer, men ikke så lette at de bare lukter vann og sitron...=P

Skrevet

Nå elsker jeg nina ritchi sin, den røde eple flaska og dkny, den grønne. De er gode lette dufter som lukter friskt :D

Skrevet

Jadore fra Dior

Ice blue fra D&G

Skrevet

fik Hillary Duff i gave(aner ikke om den heter noe mere,men flaska ser ut som en stor diamant) kjempe fornøyd,å har fått masse skryt av den:)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg har litt motforestillinger om å kjøpe slike "stjerne-dufter". Hehe.. Jeg føler meg rett og slett for gammel til å fly rundt med parfymer som er konstruert av Britney, Paris eller Christina.. men jeg må kanskej gi det en sjangs?

Jeg skiver ned alle forslag og skal teste dem til uka:) TakkTakk!

Skrevet

hehe tenkte tanken jeg også men gaven var fra eldste gutten min så måtte jo bruke den da:))

å gjett om han er stolt da:)

Skrevet

Dolce Gabbana sin light blue er kjempe god :-)

Skrevet

Caroline Herrera, 212

Lacoste (den blå)

Tommy Hilfiger, sommerutgaven dette året

Gucci, envvy me

Dkny, Den grønne flaska

Lulu, Cast a spell

Cerrutti 1881

Paul Smith, Floral

Dkny, sommerutgaven dette året

Dolce Gabbana, Light Blue

Skrevet

ja dolce gabana light blue er kjempe god:)

har brukt den i 6 år, så tror sønnen min vile ha en forandring,hihi..:)

Skrevet

er du mørk eller lys?

fikk tips om at fargene dine kan ha betydning for hvilken parfyme som kan passe deg best:)

Skrevet

Hva slags type duft liker du? Lette eller tunge?

Jeg liker best de lette, helst skal det lukte rent.

Akkurat nå bruker jeg en som heter Clean, Fresh laundry(?) den er kjempegod, får masse kommentarer.

Liker også davidoff clesr water og DKNY, den som er et grønt eple.

Av de tunge syns jeg venezia er god, men jeg har ikke brukt den på maaaange år. Vet ikke om den finnes enda?!

Skrevet

Jeg er lys. I sommer har jeg brukt White linnen av estee lauder, men den minner meg litt om Ungdomsskole -slageren "sunflower", så jeg er liksom ikke hysterisk begeistret.. Har også de DKNY-kulene, både rød og grønn, men de havnet ganske kjapt i skapet.

Sånn ellers har jeg brukt Laura i mange år, og nå i det siste har det var Davidoff( den blå flaska.. husker ikke helt..)

men jeg brukte en sinnsykt god Dior parfyme for noen år tilbake.. Den var i rosa flske og untenpå sto det Christian 1948, med litt bling etc. (eller no.. husker ikke hvilket årstall som sto der). Noen som vet om den finnes fremdeles?

Skrevet

Jeg bruker Dior Addict og Calvin Klein Euphoria. :) Har fått masse skryt for dem. :)

Skrevet

Dolce og Gabbana sin Light Blue er sommerlig og lett.

Skrevet

Burberry -The beat. Det er en ny duft, og den er helt fantastisk:)

Jeg fikk den til bursdagen min nå i juli:)

Skrevet

Chic - Carolina Hererra

Parfume d'ete - Kenzo

Begge er nydelige, lette og friske

Skrevet

Amour amour, den røde flaska er kjempe god.

Brukte også armani i noen år:-)

Skrevet

CLEAN parfymene liker jeg kjempegodt. Bruker selv Warm Cotton og Fresh Laundry. Lukter veldig rent da, så har ingen typsik "parfymelukt". Men det er akkurat det jeg liker med de! Fås på esthetique eller på Strawberrynet.com. Digg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...