Dollywood Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 de behøver ikke være nye. men har tenkt til å laste opp endel musikk å ha i bilen. liker gjerne de jeg ahr hørt mange ganger jeg da (jada, som ungene hihi), men kommer ikke på så mye akkurat nå
Mom2Two Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Kommer jo an på smaken din da;-) Her er en jeg ennå ikke er lei av, "Sundress" by Ben Kweller.
PyttPytt Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Har litt problemer med å velge ut enkeltsanger jeg da, så vil heller anbefale deg å sjekke ut Tom Waits, Nick Cave, Modest Mouse, The Charlatans, PJ Harvey, Kristin Hersh, Tanya Donnelly og Ani DiFranco
Gjest Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Det er mange fine låter. When the Rain Comes - Third Day Perfect People - Natalie Grant The Real Me - Natalie Grant Live for Today - Natalie Grant I Believe - Natalie Grant Captured - Natalie Grant Lift Your Eyes - Leeland Tears Of The Saints - Leeland The Lady of Shalott - Loreena McKennitt (sikkert noe med at jeg elsker diktet...) Unintended - Muse Til deg - Gåte Kjærleik - Gåte Charlie - Red Hot Chili Peppers Lille Norge - Erik og Kriss, hehehehe =D Hey There Delilah - Plain White T's. Time of Your Life - Green Day Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - Tidløs Forward Motion - relient K Så kommer jeg ikke på flere gitt:p
Gjest Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Gjør vi?? Yess! Det er aldri noen som liker samme musikk som meg:D! De skal høre på trance og dance (de har et eller annet merkelig navn for det...) og rap og æææsj.
Mom2Two Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Tipper jeg har masse i mitt iTunes library som du hadde likt and the other way around:-) Trance og dance er jeg ikke så glad i:-p Hvordan er livet?
Gjest Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Hmm! Du må sende noe til meg - så skal du få masse fint i retur=D! Livet er litt opp og ned - der da?
Mom2Two Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Same, litt opp og ned egentlig. Kom fra Vestlandet i kveld. Skal oppover igjen til helgen. Er du fortsatt i F.? Skal sende deg navnet på noen låter jeg tror du kan like. Mulig du har dem allerede da:-p
Gjest Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Nei, jeg er ikke det... Jeg er hjemme (litt ting som har skjedd osv....Menmen....) Ja, send meg masse navn=D!!! Evt. kan du få lov til å sende sangene til meg:p
smågodt prinsessa Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 gavin degraw - we belong together ALLE MÅ HØRE DEN!!!
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 2. august 2008 #14 Skrevet 2. august 2008 Maria Mena, syntes alt hun gjør er nærmest fullkomment.. Razor av Foo Fighters Teardrop av Massive Attack Carpenter av Johnny Cash og kona Gypsy Rider av Bruce Springsteen Blackbird av Beatles City of blinding lights av U2 oida, det var mye gammelt, hehe.
lille bie Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 fått helt dilla på i'm yours med jason marz for tiden jeg. fin låt=)
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 2. august 2008 #16 Skrevet 2. august 2008 Ja! Den er veldig god:) Tenkte jeg skulle lage en liten babyfilmsnutt med den som soundtrack.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå