Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Noen som har blitt/ hørt om noen som har blitt gravide når de bruker kobberspiral? Hvordan klarer fosteret seg evt? Mensen min er litt sen denne gang...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Ja jeg har hørt om flere og i alle tilfellene jeg kjenner til så har det gått bra med babyen!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 svigerinna mi ble det, mistet babyen da de tok ut spiralen. jeg var en uke forsein forige mnd og var redd jeg var gravid, testen ble negativ, og jeg gikk og fjernet spiralen pga smerter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå