¤3M¤ Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Hvilke rutiner har dere? Mat, soving, legging??
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Står opp ca 08, bleie, mme, lek, kos ca 09-09-30. sove i 1-2 timer. ca 12. Grøt og mme, lek, kos ca 13.30 sove rundt 1 time. ca 16. mme, litt middag, lek, kos. 18.30. Stell, bad, grøt, 19.00. mme og natta:o) Hun er 7,5mnd Din da?
¤3M¤ Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 7 månder den 16:) er ikke så flinke med rutinene siden jeg også har en på 2,5 år! Men har jo allerede glemt hvordan rutiner jeg hadde på henne på denne alderen! Så spennende å høre hvordan andre har det! Ser du er veldig flink:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 jenta mi er straks 6 mnd, og jeg har ingen rutiner... Men det har mye å gjøre med at jeg er hjemme med både lillejenta og storebror på 2 år +8mnd, og dermed sliter med å få gjort ting til faste tider. Satser på å få en skikkelig leggerutine på begge barna nå(eldste har tullet seg i det siste) slik at begge 2 legger seg i 20tiden. Jenta vår skal også avvennes med nattmat i løpet av august. Bortsett fra det så får hun grøt i 11 tiden om dagen, og igjen kl 1900 om kvelden. Skal begynne med smaksprøver på middag nå snart, og da blir det gitt ca kl 15-16.
*S* Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Skjønner ikke hvordan dere klarer det? Min unge SKAL visst ikke legge seg, og noe rutine her har vi ikke kommet inn i enda, og han blir 8 mnd.. Hadde kolikk til han var nesten 6 mnd, problemer med reflux prøver å legge han i 8 tiden men nytter ikke, han sover en time også våkner han. Da sovner vi ikke før alt fra elleve til ett.. Blir gal, vil ha rutine jeg og, med kvelden for meg selv!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Står opp sånn 6.30-7.00 (ammes, vaskes, ny bleie og klær), og da leker han litt på gulvet mens jeg lager frokost til meg selv og storesøster på 4 år. Etter at vi har spist får han grøt.. Dette er gjerne mellom 8 og 9 en gang=) Som regel blir han trøtt i ti-tida, og da legger jeg ham ut i vogna. Han sover som regel mellom 30 og 60 minutter før han vil opp igjen. Da leker vi en del, og han får most frukt sånn i 12-tida. Ett, halv to blir han ofte trøtt igjen, og da sover han i vogna i en halvtimes tid. Han får middag sånn tre-halv fire, og grøt igjen rundt seks. Mens storesøster ser barne-tv tar vi kveldsstellet:) Så får han leke i stua med pysjen på til han er trøtt:) Da ammer jeg ham inne på soverommet og legger ham. Har ingen faste rutiner egentlig.. Men dette er sånn ca hvordan dagen forløper=)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Ja.. og jeg ammer ham sånn innimellom på dagen også Og minsten er født 8. januar.
¤3M¤ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2008 Takk for svar, ser det er flere som har vanskeligheter med rutiner når de har flere barn! Trodde det var bare meg:) Flere?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Snuppa ble 6 mnd igår. Pupp ca 7 Står opp rundt 8, (prøver og drøye det til 8 hvertfall) steller, bleie og klær. Kveldstell kl 18. Bleie, pysj og pupp på soverommet. Sover som regel innen kl 19. Resten av dagen er hipp som happ. Hun får pupp når hun er sulten og sover når hun er trøtt. Ikke mye til rutiner nei. Blir vel bedre når hun begynner med grøt og middag.
¤3M¤ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. august 2008 takk for den, sånn her det her også, får litt grøt på kvelden. Ble litt stressa når jeg ser andre gir grøt to ganger daglig + middag og frukt! Ligger ikke så seint etter alikevel da:)
Håpefull mamma Skrevet 3. august 2008 #11 Skrevet 3. august 2008 jenta mi har så vidt passert 7mnd. vi står opp ca.8 og steller spiser grøt ca.9.30 sover dupp fra ca 10.30-12.00 (varierer veldig) får mme når hun våkner sover dupp igjen ca. 14.30 til rundt kl.16.00 får da et glass med fruktmos(vil ikke ha middag enda) grøt kl. 18.00 i seng ca 19.00 våkner for mat 2 ganger om natta enda(til min store fortvilelse) ca.kl. 24.00 og 03.00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå