melkekua™ Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Se hva jeg har handlet på dialife! http://krolltoppenslille.blogspot.com/
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 ooooooooo, me like!!! Hvor mye karbs er det i detta da?? og hvor mye betalte du?? Tok det lang tid før du fikk dem? JEG VIL OG HA!
melkekua™ Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 I en tortilla er det 3g, 10 i en pk. Pk med mini cookies er det totalt 13g. Spagetti'n er det 5g pr servering (56g spagetti). Brødmix: Inneholder kun 3 gr. effektive karbohydrater per 44gr. Den store sjokoladen er det 0 gr effektive karbohydrater (kan det virkelig være sant???). 2 av bars'ne inneholder kun 1g pr stk, den andre er det 2 i. De småprøvene vet jeg ikke. Er så mye annet jeg vil kjøpe der....ble jo helt sjuuuuk når jeg kikket der inne. Det kom vel på 500,- mener jeg....men jeg betalte null toll )))) de var litt snille med meg og skrev gave på lappen pluss at de skrev prisen til under 200 :-p Hadde forventet masse toll, men det hadde vært vel verdt det!
melkekua™ Skrevet 2. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2008 Det tok vel 1 uke tror jeg....bestilte den 26/7.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Oij oij, gjør de det med alle montro? Hehe ) Er det atkinsprodukter, eller?? Må vente til jeg får lønn, pokker heller....
melkekua™ Skrevet 2. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2008 Den ene bars'n er Atkins (cookie dough bar/caramel), resten er div forskjellige merker.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 ja, okey... da skal jeg leite meg litt rundt når jeg har tid )
melkekua™ Skrevet 2. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2008 Hvis dette faller i smak kommer jeg til å bestille mer ja ;o) Ha en fortsatt fin lørdag!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Ja, du får for all del si fra!!! ) ) Ha en fin lørdag du og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå