Gå til innhold

Bratsj

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går/gikk det med legginga?

Er spennt nå;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry at jeg blander meg inn,men jeg er spent jeg også:)

Bratsj er kanskje mer fornuftig enn meg og sover godt i sin seng nå,men får nok vite i morgen hvordan det gikk.

Skrevet

Huff, da får jeg kanskje ikke vite det før utpå ettermiddagen, skal på jobb i morgen formiddag, og vet ikke når jeg får tid å titte innom.

Skrevet

Hvordan gikk kvelden og natta?

Skrevet

Hei !

Første kvelden gråt hun når hun skulle legge seg og angret på at smokkene var sendt.

Men hun skjønte jo fort at det hjalp lite - smokkene var vekk, hun hadde jo selv postet dem på posten...

Hun roet seg derfor ganske kjappt, men brukte 1,5 time på å sovne (mot normalt 5 min) men det kan ha med å gjøre at det var mye sommerfugler i magen for bursdagen dagen etterpå også.

Hun våknet kl. 05 og gråt litt, og fikk komme inn til oss og sove resten av natten.

I går var det stor stas å finne dokkevogna fra Kpt. Sabeltann på trappa når hun våknet, og hun var superstolt over at hun hadde klart å sove uten smokk !

Fikk mye ros og gratulasjoner fordi hun vaqr så stor og modig.

I går var hun selvsagt kjempesliten etter stor bursdagsfeiring, og sovnet på 15 min uten å nevne smokken i det hele tatt - kjempebra progresjon !

Veldig stolte av henne og roser henne mye.

I natt våknet hun også i 4-5 tiden og gråt litt, men roet seg da hun fikk komme inn til oss og sover videre der.

Så dette tror jeg skal gå bra :-)

I dag begynte hun i ny barnehage og det har også gått veldig fint, fant ganske fort noen å leke med og ba pappa om å dra ut litt så hun kunne leke i fred alene der :-)

Guri, så mye man bekymrer seg for unødig, gitt :-D

Men er forberedt på tilbakeslag da - det kan jo komme.

Takk for at dere har tenkt på oss !!

Skrevet

Så flott at det gikk bra. Går ofte bedre enn fryktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...