lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Hvordan går/gikk det med legginga? Er spennt nå
Gjest Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Sorry at jeg blander meg inn,men jeg er spent jeg også Bratsj er kanskje mer fornuftig enn meg og sover godt i sin seng nå,men får nok vite i morgen hvordan det gikk.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 Huff, da får jeg kanskje ikke vite det før utpå ettermiddagen, skal på jobb i morgen formiddag, og vet ikke når jeg får tid å titte innom.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 Hvordan gikk kvelden og natta?
Bratsj Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Hei ! Første kvelden gråt hun når hun skulle legge seg og angret på at smokkene var sendt. Men hun skjønte jo fort at det hjalp lite - smokkene var vekk, hun hadde jo selv postet dem på posten... Hun roet seg derfor ganske kjappt, men brukte 1,5 time på å sovne (mot normalt 5 min) men det kan ha med å gjøre at det var mye sommerfugler i magen for bursdagen dagen etterpå også. Hun våknet kl. 05 og gråt litt, og fikk komme inn til oss og sove resten av natten. I går var det stor stas å finne dokkevogna fra Kpt. Sabeltann på trappa når hun våknet, og hun var superstolt over at hun hadde klart å sove uten smokk ! Fikk mye ros og gratulasjoner fordi hun vaqr så stor og modig. I går var hun selvsagt kjempesliten etter stor bursdagsfeiring, og sovnet på 15 min uten å nevne smokken i det hele tatt - kjempebra progresjon ! Veldig stolte av henne og roser henne mye. I natt våknet hun også i 4-5 tiden og gråt litt, men roet seg da hun fikk komme inn til oss og sover videre der. Så dette tror jeg skal gå bra :-) I dag begynte hun i ny barnehage og det har også gått veldig fint, fant ganske fort noen å leke med og ba pappa om å dra ut litt så hun kunne leke i fred alene der :-) Guri, så mye man bekymrer seg for unødig, gitt :-D Men er forberedt på tilbakeslag da - det kan jo komme. Takk for at dere har tenkt på oss !!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2008 Så flott at det gikk bra. Går ofte bedre enn fryktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå