Gå til innhold

Ser jo lovende ut....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Filmen om den greske familien på TV2 akkurat nå. Men jeg ble lissom inspirert til et glass rødvin - papprødvinen fra juni har vel ikke blitt sur til nå, tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter også og ser den nå:-) Herlig film!

Og jeg blir glad langt inn i hjerteroten av musikken og temperamentet i den:-)

Nå kommer snart eldste hjem og da skal vi se romantisk film senere i kveld:-)

Er stappmett i magen etter grillfest hos broren min og er passe døsig og i slaraffen form:-)

Skrevet

Vin blir vel ikke sur, vel? Enjoy :)

Jeg DIGGER den filmen! Jeg har sett den flere ganger (og griner og ler hver gang), men Karopappa villle se den. Han sovnet på sofaen og gikk for å legge seg, så her sitter jeg igjen da... Tenker jeg switcher til Criminal Minds om få minutter, selv om jeg synes Ian er veeeeldig kjekk altså :)

Ha en fin aften!!

Skrevet

Ja, superkoselig film! Sånn blir det hjemme jos meg om 15-20 år, når alle revungene er store!

Og vinen var ikke sur, den! c",)

Kos deg med familien din og romantisk film senere i kveld!

Skrevet

Kostelig moro, den filmen!

Skrevet

Jeg og sambo...unnskyld..mannen min... har sett og ledd og tenkt på Klatten!!! Gleder oss til å være med i bryllupet til fjortisen og den greske politimann-sønnen;=);=) For vi regner jo selvsagt med at vi blir invitert når den tid kommer!!!!!!!

Skrevet

Nydelig film! Jeg vil også i det greske bryllupet! Kankje politimannsønnen har noen små brødre eller fettere som passer for en revunge eller to? Ja?

c",)

Skrevet

Hehehe, jeg har jo allerede funnet fremtidig mann til lille rosa også, halvt gresk og halvt svensk:-) Vakre foreldre og ennå vakrere sønn, med lyse korketrekkere!!!

Jeg kan være på utkikk jeg, etter flere beilere til små reveeunger:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...