Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 hehe, tenker du på all den frustrasjonen her inne, litt sinte damer, som ikke har fått sex på en stund, som må ta det ut ved å kjefte på andre frustrerte damer?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Typisk menn å ville snakke, om følelser og sånn, hele tiden! Blir så lei!!!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Noe spesielt du vil snakke om da, du mann??? :-)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Jeg holder meg unna temaene menstruasjon, fødsel og amme debatter. Ellers er alt åpent. HI her
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Hva med slanking, hormonell ubalanse og fæle svigermødre? ;-O
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Ja den er jeg med på! HI her igjen! Kom igjen jenter, litt sladder for en gammel kar som meg!!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Hehe, var vel egentlig litt ironi da:-) Ikke gidder jeg slanke meg, for jeg mener oppriktig at livet er til for å nytes i fulle drag:-) Hormonell ubalanse er noe man kan ta tak i og gjøre noe med:-) Og svigermor er ei grepa og flott dame:-) Altså, livet er herlig:-)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 ok!! du som er mann. se for deg dette!! du finner deg ei ny dame, få uker før nr 5 kommer. driter i din gravide dame å stuper ut av forholdet. den nye dama viser seg å være syk i hodet, å du gjør det slutt etter ca 6 mnd. du ser at din x blomstrer opp, blir både slank,vakker og veldig omsvermet å vil plutselig ha henne tilbake.. (har ikke sagt noe til meg,men gjennom felles venner) x dama har naturligvis mistet all form for trua på menn, hva hadde du gjort for å vinne tilliten tilbake? hadde du trodd du hadde en sjans igjen? å er det verdt det??
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Å, hvorfor trengs det? Har en mann jeg altså, men han er opptatt med å sitte å lese foreldre og barn, så da blir en annen stakkar sittende her og glo.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå