Gjest Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Spør her da jeg langt i fra har penger til å gå til tannlege.. For ca et halvt år siden rotfylte jeg en tann, har ikke kjent noe smerter i den, men for ca 3 mnd kjentes den litt løs ut. Dum som jeg var riket jeg på den. Dagen etter hadde jeg en stor hevelse og en blemme overkant av tannen, altså i tannkjøttet. Hevelsen gikk ned men blemmen er der enda. Når den sprekker kommer det en væske ut som lukter vondt og smaker stramt. Hva kan dette være? Litt desperat her, har virkelig ikke penger til dyr behandling hos tannlege, håper det er så mye betennelse eller hva det nå er, slik at det må behandles på (gratis) sykehus...
Expat Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Gå til tannlegen og få et røntgenbilde du, da finner du ut hva som er i veien. Tannproblemer fører sjelden til innleggelse, men hva med sosialkontoret om du er så pengelens?
neste*gang Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 du har betennelse i den... det var derfor den kjennes løs og det renner dritt ut av den. Det går fint an å leve med når betennelsen går over men til syvende og sist må du ordne det ellers faller tannen ut til slutt. rotfylte du hele tannen så har den ikke blitt skikkelig renset og da kan du da reklamere
Gjest Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Har bsu og fond så er ikke så pengelens, ihvertfall ikke i sosialen sine øyne... Nå har jeg sett litt på nett, tror jeg vet hva som er galt, ikke noe annet å gjøre enn å ringe tannlege mandag og håpe på at jeg kan få en giro eller del betale om det blir veldig dyrt!
Gjest Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 reklamere, det ordet likte jeg takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå