SOMMER :) Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Så dere hun som skulle sitte igjen, men nektet? Hva hadde dere gjort i lærerens situasjon?
SOMMER :) Skrevet 2. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. august 2008 Ingen? Må legge til at jeg er utrolig glad jeg ikke er ungdom lenger... :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 hehe.. blir satt ut jeg..
unnl Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Jeg er lærer selv... og jeg vet sannelig ikke hva jeg hadde gjort:P Hadde nok vært ganske fortvilt. Men, hadde hun stukket av, så hadde det selvfølgelig fått konsekvenser for oppførselskarakter osv, men det tror jeg ikke hun ville brydd seg særlig om. Synes synd på han som hadde ansvaret for igjensittinga på den skolen...
SOMMER :) Skrevet 2. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2008 Hvor gamle er de? Har ikke helt skjønt det? Jeg er lærer og har jobbet på to u-skoler i Oslo. Opplevde noe av det de skildrer, men ikke så sterkt. Syns det virker veldig tøft å være ung, særlig i det miljøet. Lurer på hvordan de ungdommene ser tilbake på ungdomstida si når de blir 30 år. Heldigvis skal jeg begynne som lærer for små, uskyldige 1. klassinger om en uke... :-)
unnl Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Jeg har jobbet på ungdomsskole, men har ikke vært borti slike tilfeller, selvfølgelig er det konflikter, men ikke i den grad. Jeg lurer også på hvordan de kommer til å se tilbake på det. En annen ting jeg lurer på, er hvirdan familien deres reagerte på dokumentaren...:/
SOMMER :) Skrevet 2. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2008 Ja om 15 år sitter sikkert de der med mann/kone og unger. Og om 30 år kan ungene finne fram dokumentaren om hvordan mamma/pappa var da de var ungdommer... :-) Jeg ble litt satt ut av den festinga og hasjrøykinga. Hvis dette var 10. klassinger da. Men egentlig litt satt ut uansett. Denne dokumentaren viste vel ikke en gjennomsnitts tenåring i Oslo/Norge..?!
unnl Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Gjennomsnittet er det nok ikke nei:P Ja, det var mye hasj. Lurer på hvordan foreldrene deres taklet å se det... hadde jeg vært i en sånn dokumentar, og oppført meg slik da jeg var 15, hadde mamma blitt knust...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Huff, så den på nrk nett en gang og ble flau på de jentenes vegne. Husker jeg leste et intervju med moren til hun ene en gang og tror ikke hun var direkte stolt. . . Jeg var ikke i nærheten av å oppføre meg slik mot andre mennesker på den alderen, skjønner virkelig ikke at de tør. Men tror dere ikke at de "tøffet" seg litt pga filmen, trodde de var skikkelig kule som gjorde opprør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå