Solskinnsdag Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Haaar sååå lyst på den nye... Noen her som har kjøpt den og er fornøyd? Virker som en orntlig dingsetelefon! Lyst på! :-) :-) :-)
hit og dit Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Nei men eg kjøpte meg samsung soul i dag, rett og slett fordi den er så fiiiiiiin. Nå har eg hatt den andre telefonen min i 4 år, så eg er vel fortjent ein fiiiiin telefon? Det synes eg iallefall. Hehe. Hadde lyst på iPhone sjølv, men det må vente til neste gang.
Monajenten Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Mamma og pappa har, og den er fantastisk. Love it <3 ;-)
Solskinnsdag Skrevet 2. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2008 Har hatt dilla på dingsetelefoner før, men nå synest jeg alle bare er så kjedelige blitt... liksom ikke noe nytt... men så kom IPHONE da! Og nå vil jeg bare haaaaa!!! ;-) Har sendt mld. til en veninne i USA nå for å høre om hun kan få kjøpt den billig uten abonement der og sende til meg, dyr her i Norge enda da... men går ikke det så tror jeg jeg kjøper den likevel, he-he! :-) Min "gamle" Nokia er 2 år nå, må lades hver dag og er godt oppbrukt, så nå vil jeg bare ha en ny! :-)
Monajenten Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Jeg vil også haaaaaaaaaaaaaaaaa!!! De er bare helt rå! Pappa viste meg et terningsspill i går, og han må faktisk riste på tlf for å trille terningene:-D Og husker du de labyrintspillene? Sånne trekasser med veier og så hull, og en kule som kan falle ned? SÅNN SPILL er det på tlf, hehehe;-) :-O Og man må bevege tlf når man spiller. Dødsgøy *sukk*
Solskinnsdag Skrevet 2. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2008 Ahhhhhhhh!!!!! Nå vil jeg bare enda mer haaaaa den!!! He-he-he! ;-) Min kjære sitter bare og rister på hodet av meg her nå, vanligvis er det han som driver og dingsebomser med alt mulig elektrisk, men nå vil jeg for en gangs skyld ha! He-he! :-)
123-indianere Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Jepp, snart i ett år... Just as you know, får du ikke kjøpt Iphone i USA lenger uten bindingstid (kun ATMT som selger den der borte). Det skal komme kontantkort, men de vet ikke når... så nå kan man like gjerne kjøpe den i Norge eller finn.no hvor det ligger mange uten bindingstider...
Solskinnsdag Skrevet 2. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2008 Titte innom finn.no jeg nå da... :-)
LilleVilleVilja Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Jeg har iphone, og er helt hekta nesten forelska... hehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå