spent_lykke Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Hei hei.. Jeg fikk en nydelig jente på 17 mai. Er en stolt mor og storkoser meg. Det rare var at jeg fikk mensen igjen allerede etter 1mnd, og den var i rute. Men nå vi den plutselig ikke komme igjen. Magen føles hoven, er litt mer sliten og veldig følsom for tiden. jeg og samboeren har vært forsiktig og ikke tatt det ut inni når vi har hatt sex, men det kan jo komme noe før selve orgasmen, og vi har ikke vært så flink med å bruke kondom. Men det skal vel mye til for å bli gravid på det. Er 10000 tanker som går igjennom hodet mitt nå, apoteket åpner ikke før på mandag og det er leeeeeeeenge til. Er på en måte en følelse av glede jeg sitter med, når jeg ser hva jeg har fått ut av forgje svangerskap. Jenta vår er jo bare helt nydelig Men det jeg egentlig lurer litt på, er om noen andre har opplevd og blitt gravide 2mnd etter en fødsel, eller at mensen har plutselig uteblitt etter fødselen??? HVis jeg er gravid, blir jeg jo på en måte kjempe glad, men er litt skummelt og tenke på at jeg ikke vil kunne bruke all min tid på jenta mi jeg har fått nå, men at hun allerede som kanskje 1, åring må "dele" på mammen sin, tenk om hun vil føle seg "utelatt" eller hva jeg skal kalle det.
Fire småtroll Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Det er helt vanlig at mensen er uregelmessig en stund etter fødselen, og alle hormonene som skal "på plass igjen" etter forrige svangerskap kan lure deg litt. Jeg trodde jeg var gravid to ganger første halvåret jeg, og det enda jeg gikk på minipilla. Følte meg kvalm, trøtt og hadde alle symptomer, men var det ikke, bare kroppen som lurte meg litt... Meeeen, du kan selvfølgelig være gravid også. Selv er jeg 10 uker på vei, og vi følte også vi var forsiktige, men vi vet jo alle sammen at å hoppe av i svingen ikke er noen god prevansjonsmåte. Når vi velger den metoden er det fordi det ikke er noen krise om vi skulle bli gravid ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå