Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Nå sitter jeg og skal spille spill med gutten min. Jenta mi ligger og sover med 39,5 i feber så har veldig hyppige tilsyn til henne. Mannen står på kjøkkenet og lager mat..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Har fått ungene i seng, har spist pizza og godter i kveld. Nå sitter vi voksne og prater/ser tv. Har besøk av svoger med samboer.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 kosekveld me sambo =)
Synn(d)e Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Hehe...dere er ikke litt avhengig vel? Siden dere sitter her inne når dere har kosekveld med sambo og besøk?
Mille** Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Hehehe....etter 2 uker i campingvogn med ungene liggende rett ved siden av oss, så tror jeg det kommer til å skje litt av hvert her i kveld. *kremt* ;o)
Synn(d)e Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Her skjer det forresten ikke så mye, vi har spist og nå ser vi på tv og jeg surfer litt rundt på sidene her.
lillebror er " forsinket" Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Her er det fest i byen.Saa det har vert dans og musik paa torget. Klokken 24 blir det fyrverkeri paa strande. Men lillebror sover, saa vi skal se det fra takterassen. Pleier og vere kjempeflott, saa vi gleder oss :-)))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Sitter her inne fordi de andre ser på tv, og det er ikke noe jeg kunne tenkt meg å følge med på. Hvis noen begynner å prate om noe interessant er jeg ikke sen om å lukke lokket på sjermen, men besøket vårt klarer ikke å spille kort med guttungen og høre hva jeg har å si samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå