Fugl Phøniks Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Noen med erfaringer? Jeg skal ikke være hvit brud men er redd jeg blir det likevel under.. UÆÆ! :-) Har hørt at man kan bli gul?? Har heldekkende kjole, så sprayingen er kun for å glede min mann bryllupsnatten.. :-)
trulto1 Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 hei! me spanderte på svigerinnen min i fjor og da anbefalte ekspetrisen att me bestilte enn prøve time først, det er for att dei skal se ka farge som passer. ja mann kan bli gul og skjoldete men da har mann ikke skrubbet skikkelig. Dei annbefaler å gjere det 3 dager før for da smitter det ikke på kjolen . Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Jeg syns ofte at de som har brukt spraytan blir litt gul/oransje og at det ikke ser spesielt naturlig ut, så jeg er ingen stor fan. Jeg har derfor ikke testet selv, men har hørt at fargen kan smitte av dersom man blir varm/svett. Dessuten lukter det ofte litt av huden har jeg hørt, så jeg kommer ikke til å bruke spraytan. Men som sagt har ikke testet selv, kun hørt andres erfaringer.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Jeg hadde prøvetime for et par uker siden, og jeg ble verken gul eller orange... Fikk en veldig fin og gylden farge! Jeg ble skjoldete på bena men det kan være pga tørr hud... Så nå skal jeg ta hovedsprayen på torsdag, så i morgen skal jeg shave leggene, skrubbe meg og ta på godt med fuktighetskrem over hele kroppen. Så skrubber jeg meg igjen torsdags morgen før sprayingen... Overkroppen ble veldig bra, og det er jo viktigst...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Etter et par dager er det jo minimalt som smitter over når man svetter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå