Mini LK Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Prøvde avent sin manuelle sist og det gikk dårlig, Vil ha en dobbel siden det gir størst sjangs for økt produksjon, noen som har erfaringer med denne modellen?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jeg har Medela mini electric, men enkel. Synes den har fungert bra, men den bråker litt, da. Har også prøvd avent manuell, og synes den elektriske er enklere å bruke (du kan bare holde den og sitte der og slipper senebetennelse!). Men om den får opp melkeproduksjonen vet jeg ikke.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg hadde den forrige gang jeg ammet. Syns den var helt elendig! Jeg måtte sitte å ni-klemme på puppen, samtidig som den pumpet, for å få ut noe. Den var håpløs... etter min erfaring..Har kjøpt meg avent håndpumpe denne gangen. Håper den er bedre=) (denne var ikke dobbel, da)
sorlandet Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Jeg har enkel medela, og er veldig fornøyd - men som sagt over her - den bråker litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå