Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jobber som assistent i skole og sfo. I våres når dette skoleåret skulle planlegges, fikk jeg beskjed om at jeg skal ha 4 s-timer i uka samt musikk terapi med "min" elev. Når jeg nå har fått timeplanen min, får jeg ikke noe musikkterapi og heller ingen planleggingstid. Hvordan skal jeg da kunne ha s-timer?? Har aldri hatt det før, og dette er heller ikke noe jeg har lært om i utdanningen min. Har heller ikke fått noe planleggingstid med teamet jeg jobber i på skolen, samtidig som jeg heller ikke får være med på ukemøtet på sfo. Blir derfor utestengt fra ALT som gjelder planlegging, oppdatering osvosv. Ettersom jeg mente dette var urimelig tok jeg det opp med ene lederen min. Hun så problemet, og jeg fikk derfor flyttet en time slik at jeg får en time til å planlegge disse s-timene. Denne timen ble flyttet til onsdag. Rett etterpå tar denne lederen opp det hun kaller "min helsesituasjon" (er gravid og vet at bekkenet mitt kommer til å bli vanskelig. Har hele veien vært åpen om dette). Hun foreslår da at jeg skal sykemelde meg hver ONSDAG siden det da er turdag, noe som på sikt kan bli smertefullt for meg med bekkenløsning. Jeg synes det er merkelig at en leder foreslår sykemelding fremfor tilrettelegging. Jeg blir så fortvilet... Ønsker å jobbe, men orker ikke denne følelsen av å bli ekskludert. Vet ikke hva jeg kan gjøre, slik det er nå kan jeg jo umulig ha det. Hva skal jeg gjøre?? Jeg kan jo ikke finne meg i dette? Tenker mye på dette og det går utover både humør og nattesøvn. Hjelper ikke at hormonene svirrer rundt heller. Må også legge til de kollegene jeg har nevnt det til synes det hele er tragisk og mener at jeg må få til en endring. Takk for at du orket å lese gjennom klagebrevet mitt...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Skjønner at situasjonen er kjip, og at det letter deg litt å skrive her, men i bunn og grunn hjelper det jo ikke deg om 100 stk svarer på dette innlegget da detter er noe du må ta opp med arb.plassen din for å få løst. Jo før jo bedre Lykke till da!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Du sier noe... Bare godt å få ut denne frustrasjonen med noen som står helt utenfor! Skal uansett dra og snakke med ledelsen i morgen samt med legen min til onsdagen.. Så får vi ser hva som skjer etter det! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå