♥Cherrypie♥ Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 samboer tar fri de første dagene for å være med i bhg med meg og snuppa..er det andre som gjør det?
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Vi gjorde ikke det. Ingen av gangene.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Nei, jeg tok innkjøringen med eldstemann fordi det passet sånn, og faren skal ta innkjøringen med minsten nå i august. Jeg begynner igjen i lærerjobben min, og minsten har fått oppstart akkurat samme dag som de nye 8. klassingene mine kommer. Dermed er det veldig ugunstig for meg. Men det er jo samme barnehage som broren, så jeg kjenner de jo ;-) He he, dette ble masse svada.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 sambo skal være med første dagen, andre dagen må jeg ta alene, og etter det har sambo ferie. (gutten vår skal gå 2 dager i uka)
*smula* Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Nei, vi gjør ikke det. Synes ikke det er nødvendig at vi begge skal være der. Litt av poenget er jo at de skal være mest mulig sammen med de andre, så da er det jo ikke noe poeng at vi er der begge to. Men vi tar hver vår dag.
Synn(d)e Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Nei, jeg har tatt alt av innkjøringer med våre :-)
~Snublefot~ Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Nei, det tar pappaen alene, han er mye tøffere enn meg til sånt:p Men på foreldremøter og andre møter har vi prøvd å være begge to, synes det er litt greit. Men vi har begge arbeidsgivere som legger godt til rette, og kun ett barn;-)
Elle melle deg fortelle Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Nei her tar en innkjøring. Eller han en dag og jeg en dag. Synes det er å gjøre alt dobbelt vanskelig jeg med at begge er der samtidig. Da er det bedre å dele dagene mellom seg om begge må være med. I en barnehage jeg jobbet sto det faktisk at vi ønsket at en av foreldrene kom og ikke begge.
Honningmelon Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Første gangen var det bare meg, men nå skal vi være med begge to. Vi har ferie, så er moro for oss begge å være med.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 Nei, jeg er jo allerede hjemme, unødvendig at han tar fri i 2x3 dager i løpet av de neste 2 ukene.
♥Cherrypie♥ Skrevet 2. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. august 2008 okei:) virker som mange bare går alene uten samboer.. første dagen er det 2 timer bare hvor vi er sammen med henne å drar med henne igjen. tenke det hadde vært fint om vi begge var der da å at vi begge møter de andre barna å foreldrene osv:) håper ikke de syntes vi er overflødige..er bare 6 nye barn da så håper det går greit at vi er to:)
Elle melle deg fortelle Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Dere får nok lov å være der begge to:-) Og første dagen er det jo greit siden dere ikke skal gå fra henne. Og dere kjenner jo barnet deres best. Men mange barn er litt usikre i starten naturlig nok og jeg har sett at det ofte er vanskeligere for barnet å komme i lek eller "glemme" foreldrene når begge er der. Men det er jo individuelt. Vi kunne nok fint gått begge og snuppa hadde lekt i vei og helst sett oss ut av døra. Hun er 1 år og bryr seg ikke om det er en haug av fremmede. Så det må jo nesten bare være deres valg. En av dere kan jo gå ut en liten tur også for å se, om det ikke fungerer med begge to:-)
SOMMER :) Skrevet 2. august 2008 #14 Skrevet 2. august 2008 Med eldste var det jeg som tok hele innkjøringa. Nå skal mini begynne på den avd som storesøster har gått i to år. Vi kjenner dem jo godt. Men vi har bestemt at vi begge går første dagen. Og så tar vi en dag hver etter det, Hvis han trenger ekstra oppfølging etter det må pappa'n ta det siden jeg begynner å jobbe igjen. Vi skal også begge følge eldstejenta i hg på mandag. hun skal over på storavdeling. Har pratet om den nye plassen hun skal få i hele sommer så vi fant ut at hun nok vil syns det er fint at vi begge blir med og ser på den. Det går jo siden vi begge har fri da... :-)
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Mannen min hadde fri rundt den tiden, så han var der alle tre dager. Jeg tok fri ("innkjøringsfri") første dag. Synes det var greit at vi var der begge to, tryggere (for meg ), greit å se / bli kjent med personalet, få et inntrykk etc. Ingen vits å være to alle dager, synes jeg,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå