Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg har spist litt lite idag,2 skiver til frokost,så 3 boller 4 timer etter det..Så spiste jeg 2 små kakebiter borte på besøk og så gikk det 3 timer før jeg spiste midag i kveld...Når jeg stod på kjøkkenet og hadde på mat så ble jeg så sulten at jeg ble helt skjelven og det begynte å prikke i hendene,kasta i meg maten og ble da varm fordi maten var varm og begynte å kaldsvette og følte jeg fikk hjertebank og ble bittelitt uvel...GIkk ikke over med en gang så jeg drakk litt brus + spiste litt sjokolade,gikk da ca 20 minutter før det ga seg... Er det normalt når jeg har spist så lite i løpet av en dag at sånt skjer? Har litt sånn regelmessig,men ikke så mye som idag...Men det er sjelden at jeg spiser så lite på en dag,men andre dager når jeg spiser mindre enn vanlig så blir jeg og skjelven...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Har du Dia?? Enkelte er sånn at de blir veldig skjelvne om de ikke får mat regelmessig selvom de ikke er dia. .. Mannen min er sånn.. Ellers så kunne det jo nesten høres ut som føling..
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 Nei jeg har ikke det eller har aldri sjekka det..Men blir kun sånn når jeg spiser veldig lite mat en dag eller altfor sjelden..
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 2. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2008 Hva gjør mannen din for å få det bort da?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Det er nok blodsukkeret ditt som ble litt for lavt bare da ja.. Kast i deg en banan om du har muligheten neste gang så raskt som mulig.. det øker blodsukkeret rimelig raskt.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Han må spise regelmessig.. Eventuelt som jeg nevnte under tar en banan om han ikke rekker måltid akkurat da.. =)
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 2. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2008 Takk for svar=) Prøver med en banan nå jeg for jeg får ikke bort "skjelvinga"/prikkingen i hendene helt nå 1 time etterpå...Men tror selv at det er for lite mat ja,siden det kommer hver gang jeg er opptatt med noe og spiser lite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå