mamarama og lille banan Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 jeg kommer ikke inn på siden...slik var det i går også. jeg kom inn tidligere i kveld, men plutselig "frøs" alt. gikk ikke an å komme bort i fra min egen side. flere som opplever dette, eller er det bare meg?
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 alt bra der for meg nå og siden 15-tiden i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå