Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Hva er grunnen til at du syns den er harry da?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Bare synes den var harry. Hva er grunnen til at du synes den er så fin?
Gjest Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 veldig kjedelig... fin for all del, men hvor er orginaliteten?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Du svarte ikke på spørsmålet. Hva gjør den harry? Jeg syns den er fin fordi jeg er glad i sommerfugler, og fordi den har en romantisk stil.
Mojo med trollungen Skrevet 2. august 2008 #11 Skrevet 2. august 2008 syns desverre den var litt kjedelig, orginal og et sted der "alle" har. Litt oppbrukt med sommerfugl og tribal rundt.. min mening..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #12 Skrevet 2. august 2008 Jeg liker den ikke! Ikke heng deg opp i hva alle andre synes du! Stå for dine egne valg!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #14 Skrevet 2. august 2008 Dette har ingenting med valg å gjøre. Bare det at du hisser deg opp, betyr jo at du IKKE står for dine valg. Det å si at noe er harry med den begrunnelsen at du bare ikke liker den, er jo rett og slett litt komisk.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Vet ikke hvem som hisser seg opp jeg. Det synes jeg er komisk! Hehe Den er stygg! Bedre nå? Eller MÅ jeg begrunne mine meninger til deg? Nei,tror ikke det!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #16 Skrevet 2. august 2008 Ja, mye bedre nå. Jeg har ikke hisset meg en plass, jeg bare syns det blir for dumt å bruke ordet harry bare fordi du ikke liker den. Helt greit at du syns den er stygg!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #19 Skrevet 2. august 2008 Døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøødsfiiiiiiiiiiiiiin kreeemt stygg=D
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #21 Skrevet 2. august 2008 Forsvinner ikke litt av poenget med å få en tatovering når man velger en som er så ordinær og vanlig som overhode mulig? Personlig synes jeg det å få en tatovering i seg selv er utrolig harry, men det liker du vel ikke å høre. Skal du ha den som en tramp-stamp i tillegg?
Gjest Toxic Skrevet 2. august 2008 #22 Skrevet 2. august 2008 For vanlig. Leter etter ny tattis selv om dagen, finner ingenting jeg liker...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #23 Skrevet 2. august 2008 jeg ville ikke hatt den selv. men jeg syns den er veldig fin!=) bare det at jeg liker å ha mere personlige tattiser=)
Gjest Skrevet 2. august 2008 #24 Skrevet 2. august 2008 Fin, men litt kjedelig med tanke på nymotens tattoo er utpreget med mer skygge og litt mer variasjon, men klart er det den typen som er riktig for vedkommende er det ingenting som er bedre enn en god tattoo=) Linjene er fine og jevne, ikke skygge utenfor så dette er faktisk en god tattoo=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå