Synn(d)e Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Hva bruker du i den? Vann eller melk.....fløte? Takker for alle tips på forhånd!!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Jeg bruker egg, fløte, gressløk, salt og pepper hvis det er til noe spesielt:) Alltid fått skryt av eggerøren min:) er det til en vanlig frokost feks så bruker jeg bare vann eller melk:)
Zeke Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 å ja veldig. jeg bruker egg,salt,pepper,mjølk -salami -bacone -brokkoli -purre,mais,paprika
Mamsen87 :) Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Er vel ingen mester men;) Bruker egg, melk og løk..
Gjest Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 fløte og vann. til 2 egg bruker jeg 1 1/2 ss fløte og 1/2 ss vann + salt, pepper og gressløk.
*Rutletutt* Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Bruker melk og gressløk. Det enkle er som sagt det beste;o) Steker den "hel" før jeg kutter den opp på slutten, da blir den god og saftig. Bruk nok salt i - elelrs blir den tam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå