LiLo-sine små søte! Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Idag kan jeg gratulere en venninne av meg med en liten gutt og samtidig kan jeg bare gråte for en annen venninne av meg som måtte føde sin dødfødte datter...livet er så utrulig urettferdig.... Sitter her selv nygravid...snart 12 uker på vei og er livredd for alt som faktisk kan gå galt...har opplevd litt for mange sike tragiske ting det siste året.... Måtte stikke bortom apoteket å kjøpe en cb bare for å sjekke liksom,var jo selvfølgelig positiv,men har ikke hørt hjertelyden enda så greier nok ikke å slappe av før jeg får høre den...og skal ikke på kontroll igjen før i slutten av måneden...
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Uff, så utrolig trist å lese Kondolerer så mye for din vennine. Livet ER urettferdig. Har selv en vennine som sliter med å bli gravid, å hjertet mitt blør for dem, fordi jeg vet hvor sterkt de ønsker det og hvor utrolig fin en mamma hun hadde blitt.. Så kommer andre (eks jeg) å blir gravid på første forsøk begge gangene. Det er blodig urettferdig spør du meg..
Mamman til Mia Camilia Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Sitter med en tåre i øyet. Kondolerer så mye til venninna di. Liver er og foblir urettferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå