Gå til innhold

Mamma. Prompa du?:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ikke har han innestemme heller. Selv ikke på restaurant. Og nei. Jeg prompa ikke. Men gleder meg til fortsettelsen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

satt på venterommet til å ta en blodprøve før sommeren da det kommer en mor å sønn(har sønnen i bhg) de skulle på do , det var litt lytt fant jeg ut for der kom det en kjempe..... det skal jeg si hører jeg

da sier mora litt høyt å meget flau NEI DET GJØR DU IKKE

det første kåre sier til meg når han så meg var"veit du hva mamma gjorde"

så kom heile historien høyt å tydellig

hu var litt flau da

he he he

Skrevet

hahaha... Gud, så pinlig;) hehe.. men alle promper jo da:D

 

Selv om det ikke snakkes så mye om;) tihi..

Skrevet

veit det, det hender de beste men akkorat der hørte jeg det selv å 4 åringen sa det høyt å tydelig

unger er morsome

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...