Plutseliten :) Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Etter 3 ukers deilig ferie har jeg oppdatert meg litt her. Håper dere alle har hatt en flott sommer! Koselig å se dere igjen,både dere som er her ofte og de som det er lenge siden jeg har sett. Grattis med kjøkken dritgrei og håper lillegutt er i topp form igjen,Lykke til med barnehage start coscos skjønner godt følelsene dine,Bra at dere kan utflukte dere phantomet og lykke til med 9 års bursdagsfeiring i morgen,Gratulerer med 6 åring trollmora...håper dere har en fin bursdagshelg,Gratulerer med 11 åring frøydis og håper armen ikke er for mye skadet,Du er en flink skjæreskremmer maud og jeg må tenke litt på lykkeinnlegget ditt.....så husker jeg ikke mere...haha...ingen er glemt ihvertfall.. Men jeg lurer på hvor er Superduper....Solkrem og Lykkelig? Har dere somret dere bort? Håper dere har det bra!! Nå skal jeg vaske vinduer ) Ha en flott fredagskveld, klem
dritgrei hei hei! Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Det er koselig å ha deg hjemme igjen! også blir jeg glad av at folk begynner å komme seg hjem og finne frem datamaskinene sine igjen. Best sånn spør du meg ;-) Jeg syns du er god på oppsummeringer jeg plutselure, og takk for det -det er deilig med nytt kjøkken!
Maud Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Hei du og velkommen tilbake. Det er fint når folk begynner å melde seg her igjen, du har vært savnet! Stor klem
phantomet Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Så bra at du er hjemme igjen, og at ferien har vært fin! Det er best når alt er ved sitt vante, og det betyr at du en gang imellom må skrive noe fint her inne på modne... Det er så koselig å lese det du forteller om... De potetene er jeg forresten litt misunnelig på...så nå vurdere jeg å anlegge kjøkkenhage ala plutseliten bak huset til neste år... Men kanskje jeg trenger litt konsulenthjelp da...? Noe jeg helt har glemt å si til deg er: Fy fader for noen skjønne unger du har! Bildet var veldig fint! Gode gener må det jo være!!! Og med tanke på at de to er like fine på innsiden som på utsiden...som sin mor...så er jo alt såre vel! Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå