Kari K. med to søte små Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 lukter surt av klærne etter at de er vasket. hvordan ordne dette? trenger råd:)
Gjest Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Er nok filteret;) Et lokk på maskina, ofte nede..under der er filteret. Vask det;)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Har hørt at det skal hjelpe kjøre en tom maskin på høyeste temperatur. Uten vaskemidler, bare vann...
Gjest Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Sjekk lofilteret, rengjør vaskemiddelskuffen, sett så maskina på kokvaks, helst tom.... Kan også ta en dæsj klor i vaskemiddelkammeret, litt i tøymykner kammeret også...ikke mye...men litt ( ca 50ml)...det skal også ta lukt og bakterier.
Kari K. med to søte små Skrevet 2. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2008 takk for gode råd. men trur ikke vi har lofilter... kokvasker en runde. håper det ordnet seg. kjedelig når det lukter surt av nyvaskede klær. bruker pulvervaskemiddel. hva er best syns dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå