Gå til innhold

Vondt i ørene

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mer elle mindre vondt i ørene nå siden mai ca. Lurer på om det kan være ørebetennelse.

Jeg har egentlig pleid å innimellom ha vondt i ørene om natta i flere år, men nå i det siste har det kommet på dagtid også. Har alltid på meg pannebånd hvis det blåser litt.

Er ikke sånn veldig vondt, men nok til at jeg plages av det. Er ikke hver dag og hele tiden heller, men 1-2/3 timer om dagen gjennomsnittlig og uavhengig av om jeg har vært ute eller ikke også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du bør oppsøke legen, og høre med ham/henne. Kanskje du trenger en skikkelig pennicillinkur :-)

Skrevet

Skal gjøre det etter ferien.

Skrevet

Kan det være at det ligger en stor klump med ørevoks der inne som ligger å presser på? Jeg hadde en sånn ørevondt plage for noen år siden, og dro til legen - han spylte øret mitt og ut kom en stor klump som hadde samlet seg opp.. Han anbefalte meg å bruke øreskylling med jevne mellomrom for å få tilbake.. Det trenger da ikke gjøre vondt hele tiden, kommer ann på hvor den ligger og hvor mye den klemmer på..

Skrevet

pleier å bruke ørelys med jevne mellomrom, tenkte det kunne være noe sånnt, men det ble ikke bedre etter at jeg hadde brukt ørelys, kanskje jeg tar en gang til med ørelys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...