Gjest Skrevet 2. august 2008 #26 Skrevet 2. august 2008 Alligator Klapperslange Struts Big Mac med peanøttsaus (grøss)
Herlige barn har jeg fått Skrevet 2. august 2008 #27 Skrevet 2. august 2008 Har spist grillet tang noe som forøvrig var ganske godt! Også har mannen spist grillet elgbærsj noe som jeg forøvrig ikke har tenkt og forsøke!!
-Lady Godiva- Skrevet 3. august 2008 #28 Skrevet 3. august 2008 Kom på at jeg faktisk har spist svane. Det var faktisk utrolig godt.
Sun Tzu Skrevet 3. august 2008 #29 Skrevet 3. august 2008 Haggis (sauemage) - ikke så delikat... Kenguru - helt ok Krokodille - tja... Sushi på resturant i Japan - vet ikke helt hvilke fisker de brukte, men noen av sushiene var grusomme! Gikk med en del sake der ja:)
Gjest Skrevet 3. august 2008 #30 Skrevet 3. august 2008 Har spist endel "rart" fra sjøen ( ikke rart for min del, men kansje for andre) som feks grønnkrabber ( de er gode faktisk), albueskjell og "bohund" ( snegl med skall fra sjøen)...og alle mulige andre skalldyr selvsagt...elsker skalldyr. Frosk og slike store snegler i skall, en kjenneing av meg hadde lært å lage fransk mat og duka opp til fest, det var nydelig. Hai har jeg spist. Skarv ( det smaker hval ,men har en finere konsistens på kjøttet). måseegg...( æsj)... Sikkert endel annet rart også...jeg har aldri spist insekter da....der går grensa.. ;-)
Gjest Skrevet 3. august 2008 #31 Skrevet 3. august 2008 Glemte å ta med blekkspurt, men det er ikke akkurat rart...veldig godt faktisk...og rå kamskjell og østers...østers smaker forøvring.......ja........spønk som nevnt lengre oppe...hehe
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 3. august 2008 #32 Skrevet 3. august 2008 Blekksprut kengeru struts kanin alligator gåselever + mer som jeg ikke husker i farta. Blir alltid bedt på snål mat til stefaren min.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #33 Skrevet 3. august 2008 Hvalbiff...ikke så eksotisk og ganske vanlig, men jeg taklet det ikke!! Er suuuuuper pingle i matveien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå