Gå til innhold

Hva er det rareste/mest uvanlige du har spist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alligator

Klapperslange

Struts

Big Mac med peanøttsaus (grøss)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spist grillet tang noe som forøvrig var ganske godt! Også har mannen spist grillet elgbærsj noe som jeg forøvrig ikke har tenkt og forsøke!!

Skrevet

Kom på at jeg faktisk har spist svane. Det var faktisk utrolig godt.

Skrevet

Haggis (sauemage) - ikke så delikat...

Kenguru - helt ok

Krokodille - tja...

Sushi på resturant i Japan - vet ikke helt hvilke fisker de brukte, men noen av sushiene var grusomme! Gikk med en del sake der ja:)

Skrevet

Har spist endel "rart" fra sjøen ( ikke rart for min del, men kansje for andre) som feks grønnkrabber ( de er gode faktisk), albueskjell og "bohund" ( snegl med skall fra sjøen)...og alle mulige andre skalldyr selvsagt...elsker skalldyr.

Frosk og slike store snegler i skall, en kjenneing av meg hadde lært å lage fransk mat og duka opp til fest, det var nydelig.

Hai har jeg spist. Skarv ( det smaker hval ,men har en finere konsistens på kjøttet). måseegg...( æsj)...

Sikkert endel annet rart også...jeg har aldri spist insekter da....der går grensa..

;-)

Skrevet

Glemte å ta med blekkspurt, men det er ikke akkurat rart...veldig godt faktisk...og rå kamskjell og østers...østers smaker forøvring.......ja........spønk som nevnt lengre oppe...hehe

Skrevet

Blekksprut

kengeru

struts

kanin

alligator

gåselever

+ mer som jeg ikke husker i farta. Blir alltid bedt på snål mat til stefaren min.

Skrevet

Hvalbiff...ikke så eksotisk og ganske vanlig, men jeg taklet det ikke!!

Er suuuuuper pingle i matveien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...